Lekker dansen op de Smurfen, totdat mama mij afleid...

A

Anoniem

Guest
Hallo leeftijdsgenootjes,

mama heeft laatst een leuk filmpje van mij gemaakt. Ik ben hier aan het dansen op de Smurfen, en dat vond ik echt leuk. Tot mama wat zei... Toen was ik afgeleid, en ging ik ergens anders naar op zoek, jammer voor mama haar filmpje, maar leuk van mij toch??

Liefs Dylano.

Dit is mijn filmpje

Die mama van mij toch! Die heeft de link niet goed weggezet. Ff wachten tot papa thuis is, dan moet die haar maar ff helpen.

Nou, wat ik ben trots op mama zeg! Heeft ze het toch nog voor elkaar gekregen

Hoi Dylano,

Vind jij de smurfen ook zo leuk. Ik kijk er ook wel eens naar. Ik kan nog niet zo goed staan maar ik zit dan meestal even lekker bij papa of mama op de bank en dan ga ik zo dansen hoor. Maar eigenlijk vind ik alle muziek leuk en overal probeer ik op te dansen.
Mijn mama heeft daarom ook speciaal K3 dvd voor mij gehaald. Als ze nu aan het koken is en ik vind het te lang duren dan mag er wel eens zo'n dvd op en dan ga ik daar lekker naar kijken.

Heel veel dansplezier
Maaike

Hoi Dylano,

Wat kan jij al goed dansen. Dat kan ik nog niet hoor.
Maar als ik een muziekje hoor, ga ik met mijn armpjes zwaaien. Mama vindt dat heel lief zegt ze. Ze noemt me dan swingende svennie.....
Als ik ook goed kan staan en lopen, kan ik vast ook heel mooi dansen. We zullen zien....

Groetjes,
Sven

Wauw wat kun jij al swingen zeg. Ik kan al net zo mooi dansen als jij. Misschien een keer samen op stap?

groetjes Marissa

ooow superrrrrr,en dan dat kontje!!hemaal geweldig!!
debby geniet lekker v jullie knul en blijf vooral filmpjes met ons delen!!hemaal leuk!!doeiiiiii

Terug
Bovenaan