LEKKER DING!!!

ik vertelde vanmiddag dat senna elke keer zo overstuur werd als hij een fles kreeg.
dat is deze dag ook nog de hele dag zo gegaan.
vanavond bij de laatste fles (18.30 uur) wilde hij weer niet. toen heb ik hem maar in bed gelegd waar ie heerlijk is gaan slapen. een half uur later heb ik hem toen nog de fles aangeboden en toen ging ie in 1 keer leeg!! daarna kreeg ik een hele brede glimlach en toen viel ie weer als een blok in slaap!

wat is het toch een lekker ding!
dat wilde ik ff kwijt!

liefs marijke

Lekker he, hoe je kan zwijmelen bij je eigen kind. Eveline had er ook al zo'n topic over geplaatst. Fijn dat hij toch nog wel heeft gedronken vandaag. Misschien een beetje moe of een sprongetje? en daardoor wat uit zijn hum?
Groetjes Veerle

ik weet eigenlijk niet wanneer die sprongetjes zijn....
merk er normaal gesproken ook nooit wat van bij senna moet ik zeggen.
hij is nu 22 weken. misschien inderdaad een sprongetje, wie zal het zeggen.
en ach, we hebben allemaal wel eens een dag dat we geen trek hebben toch?

ja heerlijk he? vandaag was nynke ook een beetje uit haar hum, maar als ze dan weer zo lekker eet en daarna ontzettend lief naar je lacht dan smelt je toch helemaal?
ik begrijp helemaal wat je voelt hoor!!

groetjes,
daphne

hai Marijke
Rond 22 weken kan inderdaad een sprongetje zijn. Volgens het boek kan die periode duren van 22,5 t/m 26,5 week. Je (we, wij zitten er ook, net toen ik besloten had dat ik de sprongetjes maar onzin vond, zaten we er middenin..) hebt nog even te gaan als het tegen zit...

Groetjes
Rosanne

Verdorie... Rosanne, nu zet je me weer met beide benen op de grond.
Wij zijn net 1,5 weken uit een sprongetje!!! Niet nu alweer een nieuwe, zucht....
Deze vorige heeft 7 weken geduurd, dus heb graag even rust (en dan met name nachtrust...)
Gelukkig merk ik er nu niet nog niets van, hij is nog steeds lekker makkelijk...

Marijke, veel succes verder. Dat smelten om een smile kun je soms goed gebruiken!
(inderdaad, dan wordt je weer even verliefd...)

Groetjes, Karin
Mama van Christian (22,5 weken )

ach Karin.... Tis maar een boek! Volgens sommigen onzin, volgens anderen een handboek... Niet te veel op varen zou ik zeggen! Als hij nu rustig is, is hij nu rustig! Sprongetjestijd of niet!!!!
Lekker genieten zolang het rustig is!!!

Ik heb inmiddels ook maar een babybjorn gekocht. Loek wil alleen maar bij mama hangen. Alleen s ochtends kan hij even zelf . Ik wil daar gewoon aan toegeven, ze zijn maar een keer klein, he... Als hij het nodig heeft, kan hij het van me krijgen zolang ik het te geven heb (heeft mijn zus ook gedaan en het resultaat is een schat van een neefje!). Met een draagzak kan ik zelf ook nog wat doen. Ik heb ook een draagdoek, maar die vind ik te warm in de zomer, er gaan toch ongeveer 6 lagen stof over hem heen.
Nu slaapt hij gelukkig even (even, want dat duurt meestal maar 40 min...)

Terug
Bovenaan