Lekker druk kindje

Hey dames,

Ik ben nu 18 weken zwanger en vanaf ongeveer halverwege week 16 begon ik wat leven te voelen in mjn buik. Ondertussen zijn we weer een stukje verder en is de kleine steeds drukker aan het worden. Met name 's avonds als ik lekker op de bank aan het relaxen ben voel ik steeds vaker zachte schopjes. Ik kan niet wachten tot mijn man het ook aan de buitenkant kan voelen.
Nog even geduld en gelukkig bijna de 20 weken echo :)

Groetjes,
Mariska1973

Leuk hè. Ik ben nu 17 weken zwanger en ik voelde al een paar weken wat, maar ja was dat het nu echt.. Maar ja hoor. Nu voel ik het echt duidelijk. Erg grappig weer. Het wordt nu wel echt, echt.
Geniet ervan!

Wat een fijn gevoel lijkt me dat!
Ik ben nu 18 weken zwanger en soms denk ik dat ik iets voel. Ook als ik lekker lui op de bank lig. Maar zeker weet ik het niet.
Weten jullie wanneer je het aan de buitenkant kan voelen?
Mijn vriend vraagt zich dat af namelijk.

Geniet ervan!

wat heerlijk he? ik voel m ook wel vaak, maar nog niet echt op bepaalde momenten. Af en toe een schopje, maar als ik het me besef is ie ook al weer weg.. ik krijg altijd meteen een lach op mn gezicht!
gisteravond zijn we er eens goed voor gaan liggen en na ff wat geduld heeft mijn man m ook voor het eerst gevoeld! wauw....

leuk is dat he ik had het precies hetzelfde als jou. met 17 weken voelde ik echt al duidelijke plopjes met 18 weken schopte het soms zo hard dat ik het aan de buitenkant voelde is maar 1x gebeurd hoor haha. En vooral als je in rust bent he;) wel grappig maar als je wilt slapen soms wel irritant haha

Terug
Bovenaan