Lekker druk!

A

Anoniem

Guest
Ik zeg het niet vaak, maar ik ben blij dat ik het komende week druk heb op mijn werk! Dit keer wel fijn, want dan kan ik niet zoveel stilstaan bij mijn NOD van komende dinsdag.

Durf eigenlijk geen waarde meer te hechten aan de 'signalen' van mijn lichaam, hoewel de signalen wel op een zwangerschap zouden kunnen wijzen. Maar goed, dat heb ik elke ronde wel bij de een of andere kwaal...

Mijn vriend denkt dat we zwanger zijn, omdat ik al een week last van mijn borsten heb, wat ik voorheen nooit heb gehad.
Het is gelukkig wel wat minder, maar nog zeker aanwezig!

Gaat lekker hier, hihi. Ben ik er eens niet zoveel mee bezig, is mijn vriend het wel. Lekker zooitje hier, haha!

Komende weken lekker druk, zoals ik al zei. Morgen bestaat de school waar ik werk 5 jaar (onder de huidige naam en bestuur) en hebben we een lange feestdag voor de boeg! Feesten van 8 tot 5, dus dat komt goed!
Verder druk bezig met de voorbereidingen voor het groep 4 kamp dat op 6 juni begint. Errug leuk, maar ook wel vermoeiend! Het thema dit jaat is circus, dus loop een week lang in een olifantenpak incl. slurf rond, haha!

Voel me verder trouwens opvallend opgewekt. Ben ik altijd wel geweest, maar de laatste tijd ging toch het niet zwanger willen worden zijn tol wel eisen.

Ik heb iig twee heerlijke drukke weken voor de boeg en wie weet met een positieve test erbij!

Eigenlijk niet veel nieuws van mijn kant, maar had zin om weer eens een stukje te schrijven. Tja, dan krijg je dit soort verhalen, haha!

Liefs Daisy

Haha dat olifanten pak!! wat een uitvinding, ik vind het niets leuker om te zien hoe kinderen lol maken met een thema zoals circus.. lekker warm trouwens;)
Ik zal voor je duimen, wie weet.. Blijf lekker opgewekt misschien is het toch een teken:)

Fijn meid dat je zo blij bent!!! En ik wil je weleens zien in dat olifantenpak..
Tja, zo heb je eens wat afwisseling, mijn man is er juist veel te weinig mee bezig (althans, dat vind ik) Hij vind het niet zo erg als het weer niet raak is, mag hij weer een maand langer extra klussen haha!

Nou heel veeel plezier vandaag meid!!
Liefs ciomama

Fijn dat je zo je gedachten kunt verzetten. Ook ik heb ongeveer rond dinsdag mijn NOD en ik moet zeggen dat ik het wachten op het wachtbankje erg lang vindt duren. Ook ik denk van alles te voelen, maar misschien is dat ook omdat ik het graag wil voelen. Zelf werk ik ook in het onderwijs, op een school voor ZMLK-leerlingen VSO. Gelukkig heb ik het daar heel druk momenteel, net verhuisd, dus als het goed is, heb ik genoeg om mezelf af te leiden. Nou, ik duim met je mee dat je lichaam je dit keer niet voor de gek houdt.

ik hoop dat je kwaaltjes nu echt bij een zwangerschap horen meid! het is je zoooo gegunt!!!
xxx

Ik hoop dat het nu raak is hoor je zit al veel te lang op dit forum van mij mag je naardat zwanger zijn forum !!

En fijn dat dat je heel veel afleiding voor de boeg hebt en wat heb je leuk werk zeg !

En wel grappig dat je man er zo veel mee bezig is die van mij houd zich er totaal niet mee bezig als ik zeg mijn borsten doen zeer zegt ie jaja dat weten we nu wel is toch weer niets ...............zucht dus ik zou het heel erg leuk vinden als ie ook eens zo aan het stressen was zoals ik dat zon beetje elke maand doe .

Nou veel succes met het wachten nog en ik hoop echt echt echt heel erg dat je een mega positieve test in handen mag hebben !!

xxx

Hey Daisy,

Lekker he, die drukke weken! Ik heb ook dinsdag mijn NOD, op mijn verjaardag, dus hoop dat ik verrast wordt......
Liefs Chantal

Een foto van dat olifantenpak zal er wel komen! Had ik aan een aantal meiden al eerder beloofd, via hyves, maar na het kamp komt het er echt van!

Op een positieve test hoop ik natuurlijk ook, maar weet het allemaal niet, hoor! Alleen mijn rechter boob is nog gevoelig en verder niet meer. Zal toch een nasleep van mijn ei zijn geweest ofzo... Probeer verder ook niets te voelen, want de krampjes zullen mijn ongi aankondigen zoals altijd.

Ik vind het eigenlijk wel leuk dat mijn vriend er nu ook zo mee bezig is!

@ Chantal, duim voor je dat je een super verjaardagscadeau in handen hebt dinsdag!

X

Terug
Bovenaan