lekker een weekendje weg geweest!

A

Anoniem

Guest
heerlijk een weekendje naar drente geweest.

lekker hunnenbedden beklimmen

bij de chinees wezen eten, hij heeft zich keurig gedragen!!

Genieten zeg! Wij gaan over twee weken een lang weekend weg, ik kijk er nu al naar uit!
groetjes,
Ruth

Wat een leuke foto's!! Hoe oud is jouw kindje? Ziet er echt al groot uit. Ons kindje zit nog niet in een kinderstoel. Vanaf wanneer kan dat eigenlijk? Ze kan wel al rechtop zitten met steun op schoot. (ligt steuntje in haar rug, ik voel dat ze haar buikspieren gebruik). Ze wordt 24 oktober 6 maanden.

mijn zoontje is dinsdag 6 maanden geworden, maar zit echt al een maand in de kinderstoel, dit moest ook wel want ons bijdehandje klom de wipstoel uit en moest met eten toch ergens in zitten, wel hebben wij een stoel verkleiner en een kussen erachter.

in het begin zakte hij ook nog wel weg, maar gewoon wat opvullen en direct na het eten eruit halen, officieel mocht hij er met 5 maanden nog niet in, maja dan denk ik het was nood en vroeger ging het ook allemaal een stuk minder streng dan nu, toen ging het gewoon op het moeder instinct..... en mijn instict zei dat hij het kon.

dit is met 5 maanden, dat kon dus niet meer

Zo dat is een ondernemend mannetje!! Wat een actiefoto! Leuk voor later!
Ik kan me voorstellen dat je hem eerder in de kinderstoel heb gezet dan eigenlijk mag. Inderdaad, vroeger deden moeders ook alles op gevoel en dat is meestal nog het beste. Tegenwoordig willen fabrikanten zich veilig stellen en geven ze een zo'n veilig mogelijk advies zodat ze nooit aansprakelijk gesteld kunnen worden als er iets misgaat.
Onze dochter heeft vandaag voor het eerst in de buggy gezeten. Vond ze heel leuk! Kan ze eindelijk de "buiten"wereld beter bekijken. Officieel mag je er pas in als je 6 maanden bent, staat op de wagen. Ze is uit de bak gegroeid, dus we moeten wel!

Terug
Bovenaan