lekker eigenwijs kindje

Hoi Allemaal,

Vandaag hebben we de termijn echo gehad. Ik kon hem nu voor de 2e keer zien omdat wij bij de intake ook al een echo hadden gehad. Maar jeej wat een gedoe zeg. Hij had er echt even geen zin in. Via de buik wel te zien maar niet goed om te meten. Vervolgens inwendig (dan konden we het altijd goed zien) maar niet dus. Wel in beeld en we zagen het hartje maar de bovenkant van zijn hoofd, toen weer een paar benen. hoe de vk ook draaide, ze kreeg hem niet in beeld om te meten. Dus weer via de buik, weer niet, weer inwendig...noppes. Toen wist ze het ook even niet. Hij krulde zich steeds op of draaide weg. Uiteindelijk moest ik maar even gaan lopen om het park en dan nog maar een keer proberen. dus een rondje gewandeld, even gewacht en weer geprobeerd. Ja hoor eindelijk lag hij goed. Dus snel gemeten. Hij lag muisstil met zijn handje bij zijn hoofd/mond. Ik moest hoesten om te kijken of hij dan zou bewegen. Nee hoor, nog een keer maar nee, hij had gewoon echt geen zin. Hij zwaaide uiteindelijk een keer en daar lag hij weer lekker stil. Dus al met al een uur binnen geweest voordat we eindelijk het gewenste resultaat had.
Lekker eigenwijs zullen we maar zeggen
 
Ik zat met de echo op 10w en 3 dgn, nu dus 10w 5dgn. om precies te zijn.
De meeste in de omgeving zeggen nu...het wordt een jongen. Mijn baas zei ...zo eigenwijs, dat kan alleen een meisje zijn. hihi, noujah we zien het tegen die tijd wel
 
Ik zat met de echo op 10w en 3 dgn, nu dus 10w 5dgn. om precies te zijn.
De meeste in de omgeving zeggen nu...het wordt een jongen. Mijn baas zei ...zo eigenwijs, dat kan alleen een meisje zijn. hihi, noujah we zien het tegen die tijd wel
 
Terug
Bovenaan