lekker er even tussenuit

Hallo allemaal.

We zijn dit weekend lekker even weggeweest met onze vrienden. Dus helemaal niet met baby's, tempraturen enzo bezig geweest. Was wel lekker. Maar vanochtend wel snel weer even op het forum gekeken wat ik allemaal gemist heb. Wel veel lees ik. Mooie momenten, maar ook minder mooie. Claudy hoop voor je dat je nog steeds zwanger bent. Veel sterkte.

Wij hebben besloten dat we in de vakantie periode even gaan stoppen met het heel graag zwanger willen worden. Heb net een maand getempratuurd en dacht vorige week na een week over tijd dat ik zwanger was, maar helaas. We hebben het nu erg druk met het bouwen van ons huis. Ik heb even geen zin om in mijn vakantie elke ochtend de wekker te zetten en dan te tempraturen. En dat verplicht klussen. Dus even twee maanden gewoon lekker doen waar we zin in hebben en dan zien we wel waar het schip strandt. Daarna gaan we verder waar we gebleven waren. Wie weet helpt het.

Liefs janna nienke

Goed idee!
ik zou ook niet in mn vakantie de wekker zetten...ik zou ook niet NIET op mn cyclus kunnen letten maar dat komt doordat ik ivm de endometriose zsm zwanger moet worden. als dat niet zo is en je hebt al maanden overal op gelet moet je vooral lekker van je vakantie gaan genieten. En hoeveel vrouwen worden er niet zwanger terwijl ze niet netjes op hun ei letten? Mijn ervaring is dat in de vakantie er toch wel wat meer geklust wordt en dan hoef je er ook eigenlijk helemaal niet meer op te letten toch? Hoe vordert het huis? zijn jullie al aan t afwerken? ik heb twee jaar geleden onze badkamer betegeld en vond dat best leuk, maar moeilijker moet t ook niet worden?
groetjes lis

Hallo Lis

Ik hoop ook maar dat we in deze maanden gewoon zwanger worden. Maar ja dat hebben we niet voor het zeggen.
Zaterdag komen de dakpannen op het huis en die week daarna wordt de buitenkant gestucd. Dus dan is de buitenkant op het verven van de kozijnen na af. En dan kunnen we binnen bezig. Nog genoeg te doen.

Misschien wel een domme vraag, maar wat is endometriose?

Groetjes Janna Nienke

Hoi Janna Nienke,

Daar ben je dan weer! Moi is hier echt nog maar heel weinig te vinden, ze probeert heel hard er minder mee bezig te zijn! Gelukkig kun je nog wel met haar e-mailen als El en ik allebei weg zijn straks.
Het woord klussen krijgt voor jou weer een hele nieuwe inhoud deze zomer, namelijk in jullie nieuwe huis! Ik ben heel benieuwd hoe het wordt. Wij zijn ook een beetje aan het rondkijken wat we willen. We hebben best een duur huis gekocht, gelukkig in een wijk die erg gewild is op het moment. Het is (volgens mij heb ik dat al eens verteld) een oud huis, bijna 100 jaar en dus toch wat onpractisch qua indeling en zo. Nu zijn we aan het kijken wat andere huizen in randgemeentes kosten, want eigenlijk wonen we hier wel erg prettig en hebben we allebei een superleuke baan! Mijn zus woont in Ede (vlakbij jullie trap dus) en geeft nu elke keer door als er iets behoorlijks voor een aardige prijs te koop staat bij hun in de buurt. Zij zouden het wel leuk vinden om hun aanstaande neefje of nichtje in de buurt te hebben...
Ik ga zo lekker maffen, tot woensdag!
Liefs Kiki

Terug
Bovenaan