Lekker Fris

Hoi hoi, lekker fris op de vroege ochtend, maar ik zit de hele tijd met die brandende vraag in mijn hoofd. Wij zijn al ongeveer een half jaartje bezig om zwanger te raken, tot nu toe nog niks.... Maar nou heb ik een tijdje geleden eens iets gelezen op dit forum over gekleurd slijmverlies. Ik herkende dit toen niet, want had dit nog nooit gehad (behalve mijn ongi natuurlijk). Maar nu had ik gisteren twee keer achter elkaar roze slijm (best elastisch) aan mijn papiertje toen ik geplast had. Ik weet alleen totaal niet meer wat er toen die keer over verteld werd....weet iemand dit misschien? Tuurlijk zegt slijm niet alles, maar ben ook over tijd, met vlagen misselijk, linker tepel is twee keer zo groot.....enz. Dus misschien toch wel kans dat het raak is. Ik hoop het echt, maar wacht nog wel even met testen. Het is maar goed dat vandaag alle winkels dicht zijn ivm hemelvaart, anders kon ik het niet laten denk ik. Nou, ik hoop dat iemand me kan antwoorden! Liefs, Anke
 
Hoi, De supermarkten zijn toch wel open. Die met een drogist-afdeling, verkopen ook testen hoor. Ik koop mijn clear-blue bij de C1000.

Maar even over die afscheiding: daar kan ik je niet verder mee helpen. Bij mij betekent het altijd dat mijn ongi er aan komt. Maar dat zegt niks over jou natuurlijk. En je bent wel over tijd he. Ben je dat wel vaker of nu voor de eerste keer?

Hoop voor je dat er nog iemand reageert die het herkent. En anders gewoon even gaan testen he?

Hoop voor je dat het raak is.
Groetjes Hendrika.......

 
Terug
Bovenaan