"lekker genieten"

Wie heeft de zin "lekker genieten" uitgevonden? Ik hoor het werkelijkwaar overal en van iedereen! Ook als er niks te genieten valt. Volgens mij is het echt een hype geworden!Ik kan die zin iig niet meer horen haha. Vind het zo cliché worden..

Ik geniet momenteel wel steeds iets meer maar heb echt de neiging de mensen die dat roepen achter het behang te plakken.
Ook die dat tijdens de zwangerschap riepen. kon niet lopen van de pijn, maar je geniet er toch wel van????NIFEYTW*($YRIUDHRUI$U

Overigens de zin: Het komt allemaal goed en het huilen gaat wel over...die wint ook geen punten..

Ben van augustus maar..
...Ach je hebt er toch wát moois voor terug gekregen((mbt tot onvrede hoe me lichaam er nog ziet...vind ik persoonlijk ook echt een dooddoener!!!

Ben ook van augustus... Maar erg herkenbaar!!! Dat je ovral maar van moet genieten, vooral nu ze zo klein zijn, want t gaat zo snel... Zucht, nu weet ik t wel...
Sowieso...genieten, de hele dag... Ik zie voor me dat je dan de hele dag met een grijns en zwijmelogen rondloopt... Welkom to the real life, waarbij zwijmelogen veranderen in slaapogen... Haha...
Maar goed, ondanks dat geniet ik enorm ;)

Moet toegeven dat ik het zelf ook vaak zeg haha. Maar dat komt vooral omdat ik het anderen juist zo erg gun! Maar in de praktijk weet ik wel beter ja... en ook wel hoe vermoeiend die zin kan zijn als die steeds naar je hoofd krijgt haha. Hmm... misschien moet ik er zelf toch ook maar mee stoppen om het te zeggen *lol*.

Ben het helemaal eens met Marleen1306. Inderdaad dat gezeik over 'je hebt er toch wat moois voor terug gekregen'. Ja maar mijn navel heb ik nog steeds niet terug, mn buik zit onder de striae en ik kan nog steeds niet zwaar tillen. Heeel fijn!

Voor de rest zeg ik wel vaak: lekker genieten, want ik hou liever de schijn op bij kennissen/collega's dan dat ze weten wat er echt gebeurd is bij mijn bevalling. Dat gaat namelijk niemand wat aan en ik wil het er niet altijd ov er hebben.

Mijn buik zit door het getrek (keizersnede, SPOED) ook onder de straie! En de kleinste trapjes van blijdschap van mijn dochtertje in mijn buik doet al pijn! En `m`n litteken voelt ook niet altijd even fijn, en bij het idee dat er in mij is gesneden word ik elke x weer misselijk en naar van, dus snap precies wat je bedoeld!

Terug
Bovenaan