LEKKER GESHOPT VANDAAG!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik was de laatste week zo ontzettend bezig met pijntjes hier en krampjes daar dat ik ten eerste ontzettend weinig heb gereageerd en ten tweede heel ongeduldig werd wanneer het nu werkelijk zou gaan beginnen.

DUS.... Vanmiddag heerlijk geshopped in Arnhem met man en Binck. Heerlijk. Hebben aardig wat spulletjes gescored, waaronder heerlijke boxershorts voor na de bevalling. Ben weer helemaal in mijn humpie en voel me weer heerlijk ontspannen.

Echt een aanrader dus om even je aandacht te verzetten.

Dikke knuffel van mamabinck. 39+1.

He..... dat ik daar niet aan gedacht heb !! Was je naar Arnhem stad ? Was het echt lekker weer voor !
Gr Tanja (Arnhem is een half uurtje voor ons)

Hey Gizmo,

Ja, naar Arnhem stad geweest. Voor ons 15 minuutjes rijden. Wij wonen in Dieren. Komt je denk ik wel bekend voor.

En inderdaad, het was echt heeeeeeeeeeeeeerlijk weer.

Groetjes van mamabinck.

Oh lekker er eventjes tussenuit.
Wij zijn gisteren met het mooie weer naar Hortus tuin  geweest hier in de buurt. Lekker gewandeld. Maar toch was ik steeds bang dat mijn vliezen zouden breken ....

Hoi,

Ik heb ooit horen vertellen dat je vliezen niet breken als je juist bang ben dat het gebeurd. Je vliezen schijnen meestal te breken als je ontspannen ben. (en dat was je niet volgens mij.... haha)

Ja, Dieren weet ik te liggen, maar ik kom van de andere kant.... Dodewaard.
Gr Tanja

Terug
Bovenaan