lekker geshopt

Vandaag heerlijk geshopt. Een paar supermooie laarzen gekocht. Wel effe slikken, bijna 200 euro, maar goed, eindejaarsuitkering komt er weer aan, zullen we maar zeggen...

Morgen ga ik ook nog shoppen in Den Haag, voor een leuk kerstjurkje. Dat zal nog niet meevallen. Bij de prenatal hadden ze niet zoveel leuks hangen.

Wat doen jullie aan voor de kerst? Doe je extra veel zorg besteden aan je kleding, of gewoon in spijkerbroek?

Hey!

OOOh, als hier de eindejaarsuitkering is gestort ga ik ook los! hihi! Leuk dat je zo lekker geshopt hebt!
Toevallig kregen we daarstraks een folder van de v en d binnen en zag daarin erg leuke kleren voor de kids, daar ga ik dus voor op pad. Mijn man een nieuwe trui en ikzelf ook een nieuw setje. Maar niks raars hoor, het zijn dan gewoon kleren die ik dan op feestjes erna ook nog aan zou doen, of naar mijn werk..

x

leuk he ff lekker shoppen, ik heb me niet al te heftig uitgeleefd (maandag met mijn zusje) want ik heb al die aanslagen in mijn hoofd begin vh jaar woz, belastingen enzo.. das elke keer zo'n hap dat ik nu een beetje voorbereid wil zijn!

Maarre ik was maandag ook geslaagd, we hebben volgende week een gemaskerd bal op mijn werk, en daar heb ik een leuk jurkje voor en een bolero, en een masker natuurlijk haha. Ook nog een apart glimmend shirt/dinges.. heel gaaf we moesten eerst 5 min kijken hoe t zat, maar als je het aan hebt is het zo leuk, we hebben t allebei gekocht! Ik doe m lekker met de kerst aan!
Verder ga ik geen kerstjurkjes meer kopen.. elk jaar heb ik die kriebels en dan doe ik t maar 1x aan.
Gelukkig ben ik nu geslaagd en probeer ik me in te houden!

Hier gewoon iets wat lekker zit..ben altijd wel thuis, dus wil er leuk uitzien, maar geen gedoe!! Leuk jurkje, als het maar soepel zit..moet wel kunnen eten..haha
Ik ben nl de 25e jarig!!
Tweede kerstdag uit eten met schoonfamilie en lekker bowlen, dus moet je ook niet een te chique outfit aan..
Voor de kids wel wat leuks..
Lieve een zwart shirtje met glimmende hartjes, en daarover een tuniekje met glitterdraadjes, in laagjes..Leuk, ws met een rokje, en legging.
Bente had onlangs een klassenfeest, dus die kleren kan ze nu mooi weer aan, ook donkergrijs, met glitter..
Mees is makkelijker, gewoon leuke blouse of fijne trui, daar kijk ik nog even voor..Hij is volgende week jarig, dus twee vliegen in een klap!
Altijd leuk!

Gr Rina

Ook ik ga maandag ff lekker in mn eentje shoppen. Benthe gaat naar het kdv en oma komt op Diede passen. Gisteren ook al een spijkerrok gekocht en een tuniek, gewoon weer lekker normale kleren ipv die positiekleding. Ben hard op weg naar mn oude gewicht, dus dat komt goed. En voorlopig gewoon ff een maatje groter shoppen, ben nl niet van plan te gaan lijnen voor die laatste kilo's.

Ik koop voor de feestdagen meestal wel iets bijzonders, wat ik dan daarna nog wel aan kan, en toevallig heb ik van vorige kerst in de uitverkoop nog een mooi jurkje liggen.

Benthe en Diede zijn ook al verwend met mooie kerstoutfits, dus nu alleen mn vriend nog.

Groetjes

Terug
Bovenaan