lekker hoor dat warme weer maar.....

ik vind het heerlijk hoor dat warme weer, maar ik merk wel dat het veel meer energie vergt dan wanneer het wat koeler was.

of het ligt aan dat ik met mijn 2 aapjes in mijn buik gewoon meer mee te slepen heb. bij mijn eerst kom ik lekker op de bank hangen als ik moe was, maar ja mijn jongen wil ook leuke dingen doen, nu probeer ik het wel rustiger aan te doen maar dat is wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell moelijker als bij mijn 1e zwangerschap.

ik heb nu ook last van banden pijn. vrijdag ga ik weer naar de gynacoloog ben benieuwd wat hij zegt. ik voel de kindjes heel af en toe maar nog neit zoals bij de 1e zwangerschap.

x martina

Tsja, ik denk dat dat warme weer altijd wat meer energie vreet. Maar vrolijk word je er wel van toch!?
En inderdaad, 2 van die ukkies in je buik zal sowieso wel zwaarder zijn.
Probeer toch je rustmomentjes te pakken, al zijn ze schaars met een rondlopende kleine.
Even een half uurtje languit op de bank, dat soort momentjes. Dan heb je net weer effe wat fut om de rest van de dag door te komen!

Hou je taai!
Liefs, Billie

Ik vind dat warme weer normaal wel lekker, maar nu moet ik toch niets van hebben. Ik zit nu het liefst lekker onder de parasol of hang lekker op onze nieuwe lounge set wanneer de schaduw er is. Ik moet zeggen dat het dan allemaal wel goed uit te houden is.

Zo kan ik dus ook nog lekker genieten van dit weer.

Claudia

Op dagen dat ik vrij ben kan ik het warme weer vrij goed hebben, maar de dagen dat ik moet werken zijn een ander verhaal. Ik zit de hele dag op de weg of bij klanten in huis. telkens net niet ver genoeg uit elkaar om de aerco aan te zetten maar genoeg om gefrituurd te worden in de auto. Voor mij is een graad of 20 op werkdagen wel genoeg. Ik kom ook echt slecht op gang en ben veel moeier savonds.
Maarja, het is ook altijd wat te klagen toch, als het regend zijn we ook niet blij .
Ben wel blij dat ik niet middenin de zomer op mijn eindje loop, ,moet er toch niet aan denken met zo'n dikke buik, opgezette enkels ed. Wat dat betreft hebben we het maar goed ""gepland"" zo, ik okt bevallen, dan koelt het alvast wat af.

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan