Lekker hoor, van vijf naar vier flessen!!

Joey heeft gisteren voor het eerst vier flessen gehad: om 19.00u de laatste (in plaats van elke avond om 23.20 mijn bed weer uit) en ik heb hem vanmorgen om 07.00u waker gemaakt. Hèèè, ik ben ook een keer ècht uitgeslapen. Al had ik niets te klagen, want doorslapen doet hij vanaf de eerste week, hihi. Zijn er al meer kindjes op vier flessen??

Hoi,
Hoe oud is Joey dan? Ik wil het eigenlijk ook wel proberen alleen mocht het niet van het CB, maar ik ga het wel doen als ze 4 maanden is, ze is nu 3,5 maand.
Geef je dan ook meer per fles overdag?

Groetjes Ilona

Joey is vandaag 15 weken + 1 dag. Ik wilde het vorige week al doen, toen ik voor de tweede ronde inentingen op het bureautje was geweest, toen zei de arts dat ik het wel mocht proberen als ik dacht dat Joey er al aan toe was. Maar ik twijfelde toen nog een beetje en heb het een weekje uitgesteld. Deze week zeiden mijn schoonmoeder (die past op als ik aan het werk ben) en mijn vriend ook dat ze dachten dat hij nog wel meer had gelust na zijn flessen. Dus ben ik gisteren begonnen met het geven van vier keer 210 water plus 7 schepjes om 07.00u, 11.00u., 15.00u en 19.00u. Ik gaf 180 cc + 6 schepjes om deze tijden, maar ook om 23.30 en die is er nu af.  

nynke is nu 15 weken en wordt ineens juist wakker om 23.00 uur voor de fles, ipv dat ze doorslaapt. Terwijl we haar een paar weken geleden juist altijd wakker moesten maken.... raar he?
dus voor ons zit 4 flessen er voorlopig niet in denk ik.

groetjes,
daphne

Hè, das (een beetje) balen. Joey is overdag wel steeds meer wakker, maar 's nachts slaapt hij van het begin af aan lekker. Heerlijk. Maar bij jullie meisje zal het ook vast wel weer overgaan. Slaapt ze daarna wel wel weer lekker door??
Weet jij trouwens of kinderen met een spreidbroekje wel mogen babyzwemmen (dat ze hem even uitdoen, of...ik natuurlijk)?? Dat vroeg ik me net af... Ik hoop het wel!

Terug
Bovenaan