Lekker klagen over partner. Ga los. Vooral met de quarantaine

<p>Even van me af schrijven hoor. Ik heb 3.5 maand geleden mijn 2e kind op de wereld gezet. Weinig aangekomen en op 2 kilo na was ik na een week vrijwel alles kwijt na de bevalling. Daarvoor was ik ook gewoon slank. Geen fitgirl, maar gewoon maatje 36 zeg maar. Nu nog steeds trouwens, alleen is mn buik wat slapper en lichaam veranderd.(goh wat een verrassing). Ik geef nog borstvoeding en hou sowieso van eten. Daarnaast nog veel last van mn bekken waardoor bewegen niet altijd even chill is en nu met de quarantaine sowieso nog uitdagender is.</p><p>Nu krijg ik voor de 2e keer in een week tijd opmerkingen van mn idiote partner wanneer ik iets aan die vetrollen ga doen. Ik wil hem wel echt voor zn hoofd slaan. Hij vindt dat ie het gewoon mag zeggen en ik vind hem op dit een oppervlakkige klootzak. Moet het gewoon even kwijt. Klaag vooral even met me mee?</p>

Maatje 36 en dan nog klagen... Sommige mensen moeten wat te klagen hebben. Misschien denkt hij dat het grappig is. Maar denk dat je hem wel duidelijk mag maken dat het dat niet is. En het is daarnaast 9 maanden ontzwangeren. Maar zo te horen heeft hij nu al niks te klagen met jou.

En anders geef je hem maar eens een dreun! 

Ik vind het best gemeen van je partner om dat te zeggen. Hoe lang geleden je ook bevallen bent en welke maat je ook hebt maar in jouw geval nog meer. Maar erover klagen op een forum is niet echt oplossingsgericht.
Misschien wel om te peilen of het aan jezelf ligt dat je het zo opvat of dat het gewoon lomp van je partner is maar volgens mij twijfel je daar niet over ?
Dus sorry, ik klaag niet mee, maar wil je wel succes wensen hiermee en misschien kun je he bespreekbaar maken met hem. 

Nee maar klagen helpt me wel om het uit mn systeem te krijgen om vervolgens constructief bezig te gaan. Dus in die zin is het voor mij wel oplossingsgericht ;) daarnaast is het uiteraard gewoon besproken met hem en opgelost. Klagen is soms nodig en lekker. Dus thanks, but no thanks.

Terug
Bovenaan