Lekker kletsen

<p>Hallo lieve zwangere dames </p><p> </p><p>Ik zal me eventjes voorstellen.</p><p>Mijn naam is Titciana, 26 jaar oud en ik woon in Almere.</p><p>Ik ben nu 18 weken zwanger van een baby boy!!! Wij verwachten hem op 19-02-2019.</p><p>Ik ben nu gelukkig af van mijn kwaaltjes en begin me geweldig te voelen.</p><p>Ik ben op zoek naar andere vrouwen die nu zwanger zijn. Zodat we lekker kunnen kletsen over van alles en nog wat. In mijn omgeving ben ik de enige die een kind zal krijgen en ik voel me daardooe best alleen...</p><p>Ik ben namelijk ook benieuwd naar jullie verhalen, hoe je de eerste maanden bent doorgekomen en waar je alle leuke spulletjes gaat kopen etc etc...</p><p> </p><p>Veel liefs, </p><p> </p><p>Titciana</p>

Hallo Titciana,

Ik ben Anjali ook 26 jaar en woon in de buurt van Utrecht. 
Ik ben nu 11 weken zwanger en mijn start was erg moeizaam. 5 dagen na de positieve zwangerschapstest werd ik erg misselijk en moest ik achter elkaar overgeven. Zelfs water hield ik niet binnen. Ik moest voor een dagopname naar het ziekenhuis voor een vochtinfuus, ik heb Hyperemesis Gravidarum ( overmatig braken). Slik daar nu medicatie voor. Maar vanaf het moment dat het slecht ging helaas niet meer werkende! Ik  hoop dat ik me na de 12 a 16e week beter voel en dat dit niet de hele zwangerschap is. 
Fijn dat dat jij je inmiddels beter voelt! 
Ik zag toevallig een leuke zwangerschapsbeurs in Utrecht in november? Dat is ook leuk om inspiratie op te doen ( We are pregnant). 
 lieve groet,

Anjali 

Hooi Titciana,
Gefeliciteerd!! Ik ben 25 jaar en 20 februari uitgerekend, ook van een jongetje. Fijn dat je klachten zo veel verminderd zijn. Dat herken ik bij mijzelf ook, vanaf de 12e week heb ik bijna geen misselijkheid/hoofdpijn meer. Wel moe, maar niet meer zo moe dat ik staand in slaap kan vallen, haha.. 
Ik woon niet in (de buurt van) Almere, maar vind het altijd leuk om bij te kletsen. Ik herken namelijk wel het 'allenige' gevoel. Gelukkig leer ik steeds meer zwangere vrouwen om mij heen. Dat is wel prettig. Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook naar zwangerschapszwemmen, ook al vind ik dat wat spannend. 
Ik heb veel spulletjes via Marktplaats gekocht. De babykleding zijn ze toch zo snel uitgegroeid, dan heb ik liever iets leuks en goeds via Marktplaats dan alles nieuw waar je dik voor betaald. Heb jij al kleding gekocht? 
Groetjes Floraa

Terug
Bovenaan