Lekker kletsen!

Hoi hoi,

Is het misschien leuk om op dit topic gewoon lekker te kletsen over van alles en nogwat, van zin tot onzin (hahah).

Ik hoor het wel!

Groetjes Sientje

Hoi hoi!

Ik ben zo blij, kan me nu officieel aanmelden hier!
Ben zwanger van ons tweede kindje. Heb een zoontje van bijna 22 maanden.
Hiervoor in september en november miskraam gehad. Ik hoop zo dat ik nou eens tot die groep behoor waar het goed gaat! Het voelt rustig in m ´n buik. Dat had ik in september en november niet, dus wie weet, is dit de keer dat het echt raak is!

Ik dacht dat het misschien leuk is om een apart topic te openen waar we over van alles en nogwat kunnen beppen. Lijkt dat jullie ook wat?

Zo, ik ga me aanmelden bij jullie lijst en een topic openen!

Ik hoop dat we heel veel plezier gaan hebben met elkaar, en we van alles kwijt kunnen!

Liefs Sientje

Haai Sientje,

oh, ik zie hier de rest van je verhaal. Ik had in het vorige bericht gevraagd of het je eerste kindje was. Maar het word je tweede. Mijn zoontje is 21 maanden. Wat een overeenkomsten he.
Nou, tot klets.

Doei,

Nance

Hoi Nance,

Haha, ja, dat is ook toevallig! Een zoontje bijna even oud en 1 dag verschil in uitgerekende datum!

Hoe voel je je? Al kwaaltjes? Hier nog niet echt. Ja, veel eten, en het lijkt wel of ik wat weeig aan het worden ben, maar kan ook door de thee komen. We zien het!

Groetjes!

Terug
Bovenaan