Lekker knus bij mama drinken

Hallo meiden,

Ik probeer onze dochter zo nu en dan lekker een flesje te geven. Ik geef haar dan of flesvoeding of afgekolfde melk van mij. Dit gaat niet altijd van harte. Ze drinkt het liefst bij mij uit de borst. Dat vindt ze heerlijk knus. Lekker naar mama kijken en de warmte. Over een paar weekjes moet ik weer aan het werk. Zie er wel tegenop. Ik hoop maar dat ze dan wel goed wil drinken in de fles. Mijn man geeft haar zo nu en dan ook wel de fles, maar het gaat nooit van harte. Hebben meer dames hier stress/ervaring mee?

Mare drinkt regelmatig uit een flesje en dat gaat prima, zolang er maar wat uitkomt haha. an de borst valt ze wel sneller in slaap en wil ze nog wel eenslekker blijven sabbelen. voor mama niet altijd even fijn maar zij vind het idd erg gezellig.
ik heb meer moeite met kolven. krijg er geen drup uit. bij mijn oudste had ik de ene na de andere pot vol maar nu!!!
ik heb neusspray gekregen van de ha en dan lukt het wel.

Hier ook geen beste flessendrinker, ze krijgt zo om de dag de fles, +/- 40 tot 100 cc in een uur met boertjes om de 20cc. Manlief is er echt heel druk mee maar het wil niet. Ach, als ze naar de creche gaat is het gewoon drinken of hongerlijden dan kiest ze vanzelf wel voor drinken. Dat denk ik nu maar in ieder geval.

Terug
Bovenaan