lekker koppig ding

hoi hoi!!!

23 december hebben we de pret echo gehad. heb me er de hele dag op verheugd. de kleine lag te draaien, te woelen en te schoppen. we waren er helemaal klaar voor. ik ga liggen op dat bed. en......nog geen teentje bewoog, hahahaha.
we hebben geport geprikt geschud, maar t had er geen zin meer in. en dat was met de 20 weken echo ook zo, en zelfs met de termijn echo op 11 weken, vluchte hij/zij weg achter de baarmoeder wand.
Wel konden we zien dat de kleine in stuit lag,
en de voeten voor t gezicht. dus echt dubbel gevouwen. T sabbelde rustig OP EEN GROTE TEEN!!!!! en dat terwijl ik, de mams, mijn eigen schoenen niet eens meer aan kan doen.
het kindje ligt hoog, echt met het hoofd tussen mijn ribben. we gaan nu om de 3 weken naar de vk, en 10 januari weer een echo, ondertuasen hopen dat de kleine zelf draait.
ik ben zelf in stuit geboren, maar was niet zo groot.
de beebie was met 27 weken, 1100 gram.
heeft iemand ervaring met stuite baby's of stuitbevallingen?? ik ben 23 maart uitgerekent, maar de verloskundige zei dat als t kind zo hoog en in stuit blijft dat ze t eerder moeten gaan halen.

groetjes
smooty, marc en een lekker koppig ding

hey smooty,

ik ben nu 33.5wkn en ook bij mij ligt ze in een stuit
en ook ik ben zelf in een stuit ter wereld gekomen :). Ik heb nu 04jan weer een echo en mocht ze dan nog niet gedraaid zijn dan weer met 36weken een echo en als die kleine inderdaad net zo eigenwijs is als der moeder komen we gelijk onder controle van de gynocoloog in het ziekenhuis....

maar zelf maak ik me niet zo zorgen....
als je veel vragen heb, schrijf ze voor jezelf op en stel ze bij de volgende echo op 10jan....dat neemt ook voor jezelf een hoop onderzekerheid weg.

laat weten hoe het gegaan is 10jan!!

met een stuitkindje heb ik geen ervaring onze kleine ligt meestal met het hoofdje in me rechte lies of froet met het hoofdje in me blaas en molesteert dan mijn ribben of borstbeen

maar bij ons was de kleine met 20 wkn en pret echo in diepe slaap en hij werd pas heel even wakker toen ik op me zij ging liggen en begon toen "boos" te echoscopiste te schoppen en draaide zich om..
mijn baarmoeder ligt ook heel hoog/ligt 4weken hoger dan mijn termijn maar dat komt door mijn stevige buik spieren.

Goedenmiddag,

ik wou net een topic gaan maken.. haha maar dacht lees eerst de jouwe....
Vandaag had ik controle en tot de doktersverbazing is mijn beeb aan het indalen... en dan niet met het hoofd naar beneden, maar met zijn bips... :S nu ben ik nog maar bijna 28 week dus tijd zat om te draaien... als het maar niet vast gaat liggen :D:D Mijn buik zit ook erg laag trouwens, heb het niet zo hoog liggen als de meeste mensen... maar goed.... ik ben er blij mee :D nah ik hoop dat mijn beeb zelf nog ff gaat draaien van te voren, want als zij dat willen gaan doen daar pas ik voor... geen gebeuk getrek en geduw aan mijn buik hoor.... dan nog liever een keizersnee........

Over 2 week moet ik bloedprikken, kijken of ik ook antistoffen heb aangemaakt (bloedgroep A-) en week later krijg ik een hele dikke spuit... iemand daar ervaring mee??? lijkt me erg pijnlijk....

Hoop voor je dat je beeb nog ff gaat draaien.. en voor mezelf en nicole4 hoop ik dat ook :D

Liefs

Hey!
Wat een eigenwijze baby zeg! hahaha!
En ook nog een stuit. Maar dat kan nog flink draaien volgens mij. Helemaal als de baby zo hoog ligt. Ruimte zat.
Hier ligt de baby ook heel hoog en af en toe heb ik het idee dat het koppie ineens boven ligt, maar voel niet dat de baby draait hoor!
Vind het trouwens wel apart dat de VK nu al zegt dat de baby evt. eerder gehaald gaat worden. Stel je er niet teveel op in, mocht het dat niet gebeuren dan valt die laatste lange tijd heel zwaar.
Bij Joris zei de verloskundige omdat hij zo strak lag en ik zoveel harde buiken hard met 35 weken al dat het niet meer zo lang zou gaan duren...maar helaas...hij kwam pas met 42 weken en die laatste weken duurden heeeeeel erg lang!!!!

Hoop dat de baby's allemaal nog draaien!!!

Groetjes ANnemiek

Bij mij draait ie toch echt nog alle kanten op. Ik draag ook heel hoog en ben nu 29 weken. Er is nog niks gezegd over stuit of eventueel eerder halen. (wel ivm met bacterie maar dat is weer anders) Ik zou me er nog niet te druk over maken. Als de kleine eenmaal ingedaald is, is het wat anders.

Haha, idd een eigenwijs ding, hier is het trouwens niet anders, het is een echte draaikont, tot de echo of als iemand anders wil voelen!
Je baby heeft trouwens nog genoeg tijd om te draaien en wat ik wel eens gehoord heb; visualiseer je baby en dat deze met het hoofdje naar beneden gaat liggen, elke avond een paar minuutjes.. is het proberen waard en zowiezo een leuk momentje met je kleine!!
Liefs MJ

Bij mn laatste bezoekje aan de vk, 26 weken, lag de baby ook met zn billetjes naar beneden maar als ze met 35 weken maar goed liggen is het prima, ze kunnen echt nog de laatste tijd omdraaien.
Leuk dat je weer een echo heb gehad.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan