Lekker kort nachtje

Zo, dit is pas feest. Ik zit in de nachtdienst (één nachtje maar). Ik val in voor een zieke collega. Ik werk 7 uur in plaats van 8 en krijg er 8 ½ betaald. hahahahahaha
Onze klokken op de afdeling staan afgesteld op de centrale. Om 02:00 precies gingen de secondewijzers 2x zo snel. Het was net heel vreemd. Net als in een enge film, dat één of andere demon met de tijd speelt. Toen het (oude tijd) 03:00 was, stond de klok op 04:00. Hij heeft er een uur over gedaan om 2 uur vooruit te komen. Knap geregeld toch? hahahaha
Nou, ik heb mijn werkzaamheden er zo'n beetje op zitten. Wel druk hoor. Alles moet wel af in een uur minder. De nacht is voorbij gevlogen. Het is nu 05:00 geweest (nieuwe tijd) en ik ben om 07:30 vrij. Nog effies dus.
Even lekker computeren, afsluiten, alles klaarzetten voor de dagdienst en om 07
:30 hupsakeetje... naar huis. SLAPEN

Fijne dag allemaal, ik hoop niet dat jullie een te erge jet-lag hebben van dit kortere uurtje en vooral dat jullie kids er niet "vervelend" van worden. Met een beetje geluk zijn ze allemaal wat later wakker en da's wel lekker op de zondagochtend nietwaar??
Groetjes happyM.

Wat creepy zo'n klok!
Ik zelf heb het uurtje ook heel bewust mee gemaakt ben al 2uur klaar wakker..scheelt weer dat het nu dan 6.00 is ipv 5.00 klinkt minder erg om dan je bed uit te zijn haha. Maar iig kreeg honger dus vandaar dat ik maar naar beneden ben gegaan, lekker ontijten achter de compu

Huh,.. o shit ja!!

Schrok me al van de tijd op  de computer die 12:11 uur  aan gaf en mijn horloge 11:11 uur.. We krijgen straks namelijk bezoek,..

Nou dat wordt even een versnelling hoger zetten dan hahahaha..

Ik vergeet dat soort dingen dus altijd,.. Muts dat ik ben!!

Esmé mv Kay

Wij hadden gister een feestje, dus Kian sliep bij opa en oma. En kwamen hem net om 11.00 terugbrengen. Bekaf natuurlijk, dus hup .. naar bed...
Ik heb zooooo'n relaxte ochtend!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan