lekker met verlof........

Hoi meiden,

ben een echte meelezer, maar nu ik met verlof ben heb ik meteen zin en tijd om mee te kletsen. Dinsdag is mijn verlof officieel ingegaan en mijn oudste (bijna 2) ging naar het KDV, heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om aan de nesteldrang toe te geven, en boven eens goed gesopt en alvast wat kleding uitgezocht voor de beeb die ik wil gaan wassen.

Hele dag lekker bezig geweest, ga ik mijn zoontje lopend ophalen, nou, lopen is toch echt steeds moeilijker hoor, heb daarna veel last van pijn, blij dat de sneeuw nu weg is hier en ik weer kan fietsen, dat gaat nl. veel beter (strooien deden ze hier niet meer want het zout was op....) .

Zijn jullie ook al met verlof, of zijn er nog meiden die aan het werk zijn?

Sterkte met de laatste loodjes allemaal,

Liefs Rina

Hoi,

Heerlijk gevoel he!!!Dan gaat het ineens zo snel allemaal..Alhoewel,ik het nu best langzaam vind gaan.Het lijkt of de dagen veel langer duren,maar dat zal wel aan mij liggen.Ik verheug me er zo op!!
Gelukkig heb ik al een dochtertje,dus die vermaakt mij wel!
Nog even.....

Groetjes Elma,35 wkn

Ik moet nog 2 weekjes werken, en dan heb ik 4 weken voor de bevaldatum verlof.
Maar gaat nog prima het werken, de weken vliegen overigens wel voorbij.
moet nu echt beginnen met afronden en overdragen van dingen

Ik had vandaag mijn laatste werkdag. Dus vanaf nu officeel heerlijk met verlof!!!! Ben daar ook echt aan toe, want het werk werd toch wel aardig zwaar nu.
Ik vind het ene moment de tijd zoooo snel gaan en andere dagen denk ik dat het echt niet opschiet.
Hier ook een kleine man die mij wel bezig houdt overdag. Plus de dingetjes die ik nog moet doen zoals babykleertjes wassen enz.
Succes met de laatste loodjes allemaal en lekker genieten van het verlof.

Liefs marielle 33w3d

Ik ben al weer in mijn 3e week vrij, ik had er ook nog een weekje vooraan geplakt. Ben blij dat ik 7 weken gepland heb, ik heb een behoorlijke buik en alles werd behoorlijk zwaar. De tijd vliegt nu wel, ik verveel me geen moment, merk wel dat ik het rustig aan moet doen, de pijp is snel leeg!

Groetjes Linda (bijna 36 weken)

Lekker joh verlof

Ik vind de tijd super snel gaan, maar dat komt ook doordat wij een eigen zaak hebben en ik daar geregeld de administratie doe. Ik heb dan ook geen verlof ;). Ik ben de enige die de administratie doe, mijn man en ik runnen het bedrijf samen. het is ook geen zwaar werk dat scheelt en hoef er niet elke dag heen, meestal ga ik dinsdags en woensdagmorgen en soms donderdagmiddag nog ff. Mocht het echt niet meer gaan dan kan ik vanuit huis de administratie doen.

Moet er eigenlijk ook niet aan denken om daarmee te stoppen, want ben thuis zo goed als klaar, alleen de badkamer nog een goeie beurt geven en de kledingkast van mijn dochtertjes uitzoeken en opruimen en dan is het een kwestie van het huis bijhouden dus dat is wel erg lekker

Ik zondag officieel met verlof, maar ja merk er niet veel van want ben al paar weken in de ZW. maar nu het officieel verlof is komt t wel heel dichtbij allemaal he!!

Terug
Bovenaan