lekker mijmeren

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie dat ook? Manlief en ik zijn officieel nog niet aan het klussen geslagen, volgende maand pas, maar toch mijmeren we al over namen. Net waren we een avondwandelingetje aan het maken en hadden we het over welke namen we mooi vonden. Nu hebben we al 2 kindjes en ben ik nog niet eens zwanger, maar toch blijft het leuk om daar nu al over na te denken. Ook ben ik in gedachten de babykamer al aan het pimpen. Welk kleurtje zullen we op de muren smeren, welke kleur beddengoed zal ik kopen? Heerlijk om daar nu al zo over na te denken. En nu maar hopen dat als we volgende maand officieel gaan klussen we niet te lang hoeven wachten....Maar in de tussentijd mijmer ik gewoon door....

Jaaa heerlijk he? Wij zijn daar ook erg goed in hahahaha! Een beetje voorpret kan geen kwaad toch? Hoe oud zijn jullie kindjes?

jaaa!! ik heb dat ook!! eigenlijk al best wel een tijdje als ik eerlijk ben. Heerlijk, leuke baby kamertjes kijken, namen bedenken echt fantastisch!! ik dacht dat ik de enige was haha niet dus hihi...

super leuk om al die verhalen te lezen!!

liefs

heey...

hebben wij ook hoor..vooral namen bedenken, zijn er zelfs al bijna over uit hihi...babykamer heeft mijn vriend niets over te zeggen, zit al helemaal in mijn hoofd hoe het eruit moet zien dus hij hoeft het alleen maar zo te maken, en hij vind het allemaal best.
heeft alleen wel gezegd dat het niet alleen mijn favoriete disneyfiguur mag zijn maar ook andere disneyfiguren...maar dat loopt wel los...

nu maar hopen dat we snel zwanger zijn kunnen we eindelijk met de kamer bezig haha

liefs

Hebben wij ook hier! De namen weten we zelfs al! Met de verhuizing (inmiddels 1,5 jaar terug) hebben we zelfs al rekening gehouden met een babykamer. Niet gemeubileerd en alles, maar wel een neutrale kleur op de muren en verder nog niet ingericht met andere spulletjes.

Ik kan niet wachten tot ik de eerste kleertjes kan kopen!

Heerlijk!!

Liefs Daisy

Hoi Hoi

Volgens mij doet iedereen dit.
Wij wisten vorig jaar zomer al de namen en we zijn nu pas 2 maanden bezig hahaha.

Droom maar lekker verder en hopelijk is het snel raak.

Ik droom ook heerlijk weg hoor. Mijn man niet, die heeft zoiets van raak eerst maar eens zwanger en dan zien we wel verder. Echte hollandse nuchterheid haha! IS voor mij wel goed hoor, anders raak ik mezelf helemaal kwijt in het zo graag willen van nog een kind. De babykamer is al klaar, daar slaapt mijn meidje nu nog in en dat is een neutrale kleur. Een jongensnaam hebben we wel, die is overgebleven toen onze eerste een meisje bleek te zijn. Nu dus nog een nieuwe meisjesnaam verzinnen!!

Liefs ciomama

hoi,

wij hebben het ook over namen en weten zelfs al hoe de hele kamer eruit komt te zien.
zitten nu in de 4e ronde van ons eerste kindje.
als we ons vervelen gaan we bij babywinkels als kamers kijken en kinderwagens dacht dat het aan ons lag hahah

Terug
Bovenaan