Lekker op vakantie

We gaan in de meivakantie lekker 9 dagen naar frejus. We hadden eigenlijk gespaard voor een feestje aangezien we bijna 12,5 jaar getrouwd zijn.Maar gisteravond hadden we ineens zoiets van waarom gaan we daar niet lekker van weg.

Ik zat al te balen omdat we toch best weleen aantalmensen "verplicht" moesten uitnodigen terwijl ik daar helemaal geen zin in had. Maar nu vieren we het lekker met zijn vijfjes,helemaal zin in.

groetjes chimene

GROOT GELIJK heb je! Wij weten nu al dat we tegen die tijd geen feestje geven maar met onze kids op reis willen. Al je geld in 1 avond weggedronken... Ik vond ons bruiloftsfeestje helemaal geweldig maar 1 x is echt genoeg. Lekker hoor Frejus! Je zet toch wel weer een vakantievrouw recensie neer hier?

x ing

Hoi

Ik geef je ook groot gelijk!
Voor ons duurt het nog goed 2 jaar,maar we hebben nu al gezegd dat we dan met ons gezinnetje naar Euro Disney gaan.

Groetjes Jessica

heerlijk he en we gaan 29 april al weg. Het enige nadeel is dat er zeker nog 10 kilo af moet voordat ik enigszins een beetje bikiniproof ben .
Begin maar snel met de prodimed anders wordt het niets meer, is wel een goede stimulans trouwens.

Enne Frejus ligt in zuid Frankrijk vlak bij Nice.

En de recensie kan ik zo ook geven want dit wordt de derde keer dat we hier naartoe gaan. De camping is domaine du colombiere in frejus en wij vinden het een super camping. Mooi,luxe en rustig en een superleuk baby/peuterbadje wat afloopt dus ideaal voor de kleintjes. Ze hebben 2 nieuwe speeltuinen, 1 voor de kleintjes en 1 voor de grotere en die hebben zo'n zachte grond echt ideaal. We zijn er vorige jaar ook ind emeivakantie geweest maar ook in het hoogseizoen in de zomer en ook toen was het vrij rustig. Alleen bij het zwembad merk je dat  het druk is. Dus als Jens wat groter is is het hier ook errug leuk, alleen in juli/augustus wordt het erg warm maar wij kunnen daar  allemaal erg goed tegen.
Het strand ligt op 10 minuten rijden van de camping en zelfs in de zomer is het goed aan te rijden.

We hebben vorige keren via de camping de caravans geboekt en die waren heel mooi en nieuw. We boeken nu via keycamp want die hebben een aanbieding in de meivakantie en die caravans waren ook mooi.

groetjes chimene

wij zijn toen op nice gevlogen en hebben daar een auto gehuurd.

Terug
Bovenaan