lekker optijd geregeld

Ik heb deze week mijn verlof geregeld. Ik ga 6weken voor met verlof dus 8 oktober. En daarvoor heb ik vakantie opgenomen van 4 weken, en ben dus 10 september al thuis ;-) heerlijk 10 weken voor de vermoedelijke bevaldatum! Daarna 10 weken verlof en nog eens 4 weken vakantie ( mazzel dat de jaarwisseling er binnen valt) dus uiteindelijk zit ik vanaf 10 september tot begin maart thuis. Heerlijk een half jaartje er tussen uit.
 
Hier ook al geregeld! Ik was zo een bikkel om te denken red het wel tot 4 wk van te voren te werken maar tweede zwangerschap valt toch zwaarder dan de eerste! Dus maar ff terug gedraaid naar 6 wk van te voren! En dan half/eind Jan weer werken! Nu nog ff 1 weekje werken en dan drie wk vakantie en dan is het nog maar 7 wk werken! Pffff kan niet wachten!
 
Hier ook al sinds 14 weken zwanger geregeld. Toen had ik een zwangerschapsverklaring en dacht, ik regel het maar meteen. Mijn verlof begint ook op 8 oktober, maar misschien vertrek ik eerder omdat ik teveel verlofuren heb.... waar ik dit jaar niet meer aan toe kom.

En dan lekker begin februari weer beginnen. Dan gaat de kleine mannetje ook 1 1/2 dag naar de kdv.

Zou ook graag een half jaartje verlof willen haha.
 
Terug
Bovenaan