Lekker pedagogisch verantwoord (maar niet heus).

GGGRRRRR Meteen even van me af schrijven!
School is weer begonnen. Enige stress is er dus wel, om weer op tijd op school te zijn. Eva doet dan uren over haar boterham, terwijl ze het prima razendsnel kan.
EN ze zit steeds te draaien op haar stoel. Dan voor links, dan weer rechts, dan weer helemaal achterstevoren. Natuurlijk zit haar shirt nu al helemaal onde de stroop.
Na 5 waarschuwingen was ik het zat. Ik zei: Als je nu niet recht blijft zitten, dan plak ik je vast aan de stoel. Nog geen minuut later ziot ze weer achterstevoren. Zie ik in mijn ooghoek een rol ducktape op het aanrecht liggen. Dus ik heb haar vastgeplakt. Eva helemaal over de zeik! En Bas ook. Die zei: "Mama, Eva LOS!"

Hopelijk maakt het indruk!

Groetjes van een half wakkere en nu al gestresste Karin

hahaha wat een actie!!
kan me voorstellen dat je dat hebt gedaan, en achteraf denk je vaak.....shit wat heb ik ou toch gedaan.... maar moest er erg om lachen toen ik het net leesde
zie in mijn hoofd al helemaal een beeld erbij van een mama die ducktape om haar kindje en de stoel rolt.........hahaha

liefs ilona

Wie doet dat nou? Dat zou nou echt het LAATSTE zijn wat ik als moeder in mijn hoofd zou halen...

hihi GRAPJE!

Ik zie het al helemaal voor me! Hier is het ook altijd zo als we haast hebben dat Isabelle dan opeens heel anders gaat doen dan ze normaal doet! Echt frustrerend kan dat zijn! En dan denk ik...rustig blijven mama...maar idd dat lukt niet altijd!

Groetjes Babybelle

Hihiihi

Ik kan het goed begrijpen dat je zo iets doet,
hopelijk vertellen de dat niet verder, hihii.
Ik zat daar ook aan te denken, hoe doe je dat s'ochtends allemaal. pff
gr LindA

Hahahaha! Wat een actie zeg!!

Ik hoop ook dat het indruk heeft gemaakt bij haar.
Kan goed begrijpen dat je gefrustreerd raakt als ze zo aant treuzelen zijn.. Doen ze altijd op de momenten dat het niet uitkomt hé?

Succes met je meiske!

Liefs Deb.

hahaha. Ik kan me er nu al iets bij voorstellen hoor. Met Feline en Gijs heb ik t nu soms al. Gijs steeds huilen en Feline vervelend. En dat eten..... muizenhapjes als ze naar de creche moet.

En op school meteen verteld zeker?

groetjes Maris

oh dat kan ik me helemaal voorstellen. Dat zou zo hier gebeurt kunnen zijn. Ik ben af en gtoe ook om 8.30 al helemaal gestresst en dan moet de dag nog beginnnen.

Noa en jelle vliegen elkaar meestal al in de haren en dan treuzelen ze ook inderdaad met dat brood grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

nou ikleg ook de ducktpae alvast klaar, goede tip.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan