lekker poepen

Hahaha... Quinn heeft net gegeten en een schone luier. Hij zit even hier bij me op schoot mee te typen en ondertussen dus lekker scheten te laten en te poepen.
Heerlijk...... ahum.
Dat wordt een nieuwe luier dadelijk.
Ben trouwens vandaag begonnen met 4 flessen om eens te proberen hoe dat gaat. Morgen krijgt hij waarschijnlijk zijn eerste fruithapje.
Groetjes Veerle

Wat gaat de tijd toch hard he! Morgen alweer een fruithapje, ik ben erg benieuwd. Je laat vast weten hoe dat is gegaan via het forum.
lekker he dat poepen, en ook de scheetjes zomaar waar iedereen bij staat.

groetjes Nathalie

Heerlijk he die scheetjes nu kan het nog waar iedereen bij is hahaha. Als ze 18 zijn wordt het te genant.

Met welk fruit ga je beginnen, en ga je uit een potje of vers fruit doen?

Groetjes annegien

O ja nog een vraagje ik las dat je n-limburg woont. ,ag ik vragen waar precies. Ik ben daar ook geboren en opgegroeid. Maar woon nu in het westen ('s gravenzande)

Ik ben geboren in tegelen, 10 jaar in Blerick gewoond en daarna 11 jaar in venlo!

Groetjes annegien

Hey Veerle.

Onze Teun poept sinds deze week met geluid,geweldig!!
Hij zat in de keuken in zijn wipstoel te kreunen en ik ging kijken.
Zat hij daar heerlijk met een rood hoofd te poepen.
En scheten die spaart hij op voor als we in de winkel zijn en dan knalt hij ze eruit als er veel mensen om mama staan,kijken ze mij raar aan.

Leuk hoor het fruithapje! Heb je ook al groentenhapje geprobeerd?
Mij hadden ze aangeraden om eerst te beginnen met groenten omdat daar de darmpjes beter tegen kunnen dan fruit,kunnen ze krampjes van krijgen.
Maar ja,elk cb zegt iets anders dus moet je toch je gevoel maar volgen.
Heel veel plezier en houd de camera en fototoestel bij de hand!!

Groetjes Mikkie.

Hoi Annegien en de rest,
Je zit in de goede richting. Heel specifiek wil ik niet worden ivm mijn werk. Daarom show ik ook geen foto's hier, terwijl ik dat wel erg leuk zou vinden.
We gaan starten met gewoon potjes fruit (ja ja... max 2 eetlepels ik weet het). Ik ben wel van plan om het vers te gaan maken, maar eerst dit eens proberen.
Ben benieuwd.
Groetjes Veerle

P.s. via de mail of zo wil ik hier best met je op doorkletsen, maar ik weet niet hoe dat werkt. Je kunt hier geen persoonlijke berichtjes achterlaten of wel? En om nu mijn eigen mailadres hier neer te zetten....

Hoi Veerle,

Blijk jij straks als we afspreken ook stiekem anders te heten?
Wat ik zou doen als je met iemand wilt mailen: even een hotmailadres aanmaken. Is echt 2 minuten werk en dan kun je dat adres hier neerzetten en dan via dat mail adres je echte adres doormailen.

Mail ze!

Eveline

Terug
Bovenaan