lekker slapen

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi iedereen!!

Onze meiden hebben ons het afgelopen weekend verwend!
Ze hadden besloten om 's nachts maar eens door te slapen!!! En niet zo zuinig ook!
Laatste voeding om 00:00 en de eerst rond 8 uur. En dat na wakkermaken, want de dames hadden nog niet de behoefte wakker te worden. Slaapkoppen dus! Ik duim ervoor dat dit blijvend is, anders valt het nog vies tegen.
Echt ervan genoten heb ik niet. Ik slaap zo ontzettend licht, dat als ik een kikje hoor, dat ik wakker ben.
Ook gaan ze wat meer eten (drinken), ze gaan naar de 135 voeding per fles.Morgen voor het eerst naar cb, ben benieuwd wat ze ervan zeggen. Ws niet goed, want tussen de eerste een laatste voeding zit teveel tijd. Dat zeiden ze iedergeval bij onze zoon. Die flikte hetzelfde trucje (alleen toen bij 2,5 week al)

Wens iedereen hetzelfde toe!!!

Groetjes Bertine

hoi,

en? is het blijvend? ik hoop het voor jullie!!

ons ventje komt nog om de 4 a 5 uur snachts..

Liefs Pascale

Weer een nacht erbij.
Ik ben "bang" dat dit blijvend is hahahahaha

ohhh wat super.
wij hadden vannacht ook ineens 6 uur ertussen. Zo luxe. Ik hoop dat mijn meisje hetzelfde doet als die twee dames van jou vanaf nu, doorslapen 's nachts.

Wel van genieten he!!!

sem is nu 19 dagen.
en die wil nog steeds om de 3 uur voeding met een enkele uitzondering naar 4 uur.
hij krijgt al voor hongerige baby's van nutrilon.
in een speciale difrax fles die vacuum trekt, maar helpt niet.
meneer slaapt op een voedingskussen met zijn eige dekentje bij mij in bed, want zodra hij het ledikant ziet zet hij het op een krijsen waar hij niet mee ophoud voor ik hem er weer uithaal.
en als hij dan ook maar 1 minuut bij me ligt valt hij in een diepe slaap, als ik hem dan terug leg, is het binnen 1 minuut weer krijsen.
dus ligt hij bij me op dat voedingskussen, verhoogd zodat ik er niet per ongeluk opkan liggen, en met zijn eigen dekentje zodat ik de mijne niet over hem heen trek.
vond het eerst wel eng, maar wat moet ik anders.

xxx martine en sem

Shenaya red de nacht nog niet.. Maar een keer in de nacht laat ze van zich horen..
Afgelopen nacht huilde ze bij de 5 uur.. Maar ineens was het weer stil, daarna vond ze het na een uur pas nodig!
Wel lekker hoor als je om de 3 uur gewend bent!!

Martine, wij hebben het twee avonden/nachten ook met Shenaya gehad.. Wij hebben heel veel geduld gehad en haar gewoon laten krijsen.. Na ruim een uur was ze zo moe van het huilen en viel ze in slaap.. Na de tweede nacht krijsde ze niet meer om haar ledikantje..

Ze heeft nu een ritme.. 's avonds na de laatste voeding ga ik in mijn bed.. tot een uur of 12 meestal.. Daarna blijf ik heel erg wakker tot 's avonds laat..
Heb haar overdag dus meestal al in de box liggen.. Vind ik ook net zo gezellig :p

xx Lies

Terug
Bovenaan