lekker smakelijk onderwerp: aambeien??

Ja, een lekker smakelijk onderwerp, maar zijn er meiden die ervaring hebben met aambeien.

Ik heb nu al 2x gehad dat ik wat slijm en bloed bij mijn anus heb, geen ontlasting gehad, en ik vroeg me af of dit misschien aambeien zouden kunnen zijn.
Verder heb ik nog nooit last gehad van aambeien en de bevalling is al bijna 8 weken geleden.....

Anders morgen toch maar even de ha bellen.....
 
Hoi, had er na de bevalling last van. Ik heb veel water gedronken, gezond gegeten en naar de wc wanneer je aandrang voelt. Verder niet persen. Ik heb geen zalf of iets dergelijks gebruikt en het is vanzelf over gegaan. Maar naar de wc gaan was heel vervelend:-(...
Ik zou gewoon morgen even bellen als ik jou was, dan weet je het zeker.
 
Ik heb veel last van aambeien gehad en nu af en toe ook nog.
Heb je verder geen last pijn bij afvegen?
Misschien zitten ze inwendig en heb je er weinig last van.
Als je ook niks kan voelen ofzo zou ik toch even de huisarts bellen.
Want bij mij komt er ook weleens bloed mee maar eigenlijk alleen als ik op de wc zit maar daarna niet meer.
 
ik heb ze alleen maar buitenwaarts maar wat jij omschrijft zouden ze bij jou wel eens binnenwaarts kunnen zitten.
een aambei is een stukje endeldarm wat verkeerd zit.
goede voeding is heel belangrijk en evt bij je huisarts een zalfje halen als je er veel last van hebt.

groetjes do ( april forum)
 
Heb er heel veel last van gehad. Zowel uitwendig als inwendig. Bij mij hielp curanol heel goed. Pilletjes voor inwendig (mag je slikken met bv evt) en zalf voor uitwendig. Niets hielp, curanol dus wel. Super spul! Zou zeker even aan ha vragen wat het is en of je evt curanol dan mag hebben. Succes ermee, het is zoooo vervelend!
 
Terug
Bovenaan