Lekker snugger ben ik weer. (Naam niet voor je kunnen houden)

A

Anoniem

Guest
Echt dit overkomt alleen mij weer. Sinds 2.5 weken weten we dat we een meisje krijgen en tot die tijd was het erg makkelijk om nog geen namen te noemen.

Nu weten we de naam en nu heb ik mij al 2 keer versproken.

1 keer via de telefoon maar mijn moeder had het helemaal niet door. Het ging in een verhaal, heel snel. Mijn moeder is al wat ouder, dus hij kwam niet echt over, hoop ik dan maar he.

En vandaag bij een vriendin, ook zei hoorde het niet en verstond een heel andere naam. Ik kan soms ook lekker snel en binnens monds praten.

Dus gewoon hele dikke geluk gehad. Maar erg stom blijft het wel.

Wie heeft dit ook gehad en kon de naam ook niet voor zich houden?

Tips?

Dit zou me toch niet nog een keer overkomen!! Jeetje lekker snugger ben ik weer.

Groeten, Linda

Hey Linda,

Helaas heb ik geen tip voor je. Ik heb hetzelfde probleem. Thuis noem ik het kindje gewoon al bij de naam, alleen ja soms is het dan echt moeilijk het voor je te houden als je bij andere bent. WIj hebben het geslacht ook nog niet bekend gemaakt dus ik moet extra opletten hoe ik over ons kindje praat. Echt heel lastig! Dus komen er tips, dan zal ik deze gaan gebruiken!

Liefs,

Danielle

hoi hoi

Wij weten ook wat het word en de naam is ook al bekend. Maar iedereen denkt dat we het niet weten, dus ik kan lekker HIJ zeggen zonder dat iemand het door heeft, maar vanaf het begin zeiden we al hij. Dus dat valt niet op. Ikzelf praat wel tegen mijn buik en noem dan zijn naam, maar als mn vriend en ik het over hem hebben, zeggen we gewoon nog steeds kindje.....dus dat is wel makkelijk. Dan verpraten we ons ook niet.

liefs janine

tja wij hebben de naam gewoon gezegd.....kan t ook niet voro me houden en ik zie niet in waarom   ik t niet zou doen, ik bedoel, ze hebben t nog niet gezien dus een verassing is er altijd....

dus wij hebben er geen geheim van gemaakt...

suc6 brenda

hoihoi
wij noemen ons kindje al vanaf het begin louike, omdat de hele familie ons voor nepbelgen uitscheld, vonden wij dit wel een gepaste naam. We hebben het altijd over Hij en Louike, ook thuis en ook nu we weten wat het wordt.
Ik heb me pas een keer versproken, gelukkig op het werk, over het geslacht.
Maar de naam blijft een verrassing.
Dus verzin een koosnaampje voor je kindje, en noem hem/haar thuis ook zo. Dan heb je de minste kans om je te verspreken denk ik.
Groetjes RB

Hoi,

Ook ik heb me versproken tegen mijn vader, hij heeft het niet gemerkt. Alle babytjes worden bij mijn schoonfamilie voor ze geboren worden Bas genoemd. Lekker makkelijk.

Groetjes

haha heeft mijn vent ook in zijn enthousiasme gedaan. Ik belde door datde uitslag van de 20 weken echo een meisje was. Dus hij heel blij tegen zijn collega's "Het is een meisje". Hun als reactie "en hebben jullie al een naam?" hij ja........... en daar kwam de naam al.hihi

Groetjes Lillian

Wij hebben besloten om wel te weten wat het wordt maar om tegen iedereen te zeggen dat we het niet weten. Er is dus niemand die raar kijkt als je hij of zij zegt. Het lastige is nu wel dat mijn dochtertje de kleur van de kamer heeft verklapt. Ik heb maar gezegd dat het geen blauw is maar groen.

Nu alleen iedereen nog uit de buurt van de kamer houden.......

Groeten Nova

Terug
Bovenaan