lekker spelen?

haaaaaaaaai iedereen!

ineens vroeg ik me wat af.... ik typ dit nu met baby op arm hihi. Mijn twee weken oude Noya blijft ietsje langer wakker, normaal viel ze gelijk n slaap na het voeden maar nu is ze wat langer "op". Ik leg haa dan heel sloom metteen in haar bedje, om te slapen....moet ik haar wat laten spelen misschien?
ook heb ik haar bijna de hele dag op mijn arm. anjders gaat ze qwat jengelen.Laten jullie je baby ook wel eens huilen of lopen jullie ook bijna 16 uur per dag met je baby op je arm.?

alvast bedankt voor jullie reacties...

liefs noekie

 
Hi,

Misschien ben ik heel bot hoor maar ik speelde nog even een kwartiertje met sarah en dan naar bed, jengelen, jammer dan en na een kwartiertje sliep ze wel. Voor huilen ook even proberen ik wil ook wel eens iets niet.
Maar ik hield het wel in de gaten hoor als het te hard ging of anders dan mocht ze er uit
maar ook als ze zo klein zijn vinden ze het leuk om aandacht te krijgen van mama en papa en kun je er dus lekker mee klooien maar af en toe jengelen mag best hoor.

Sterkte het is wel heel moeilijk
 
Hoi Noekie,

Ik ga echt geen 16 uur met een baby op mijn arm lopen hoor, hoe lief Jeroen ook is!!
Na het flesje drinken blijf ik nog wel even lekker met Jeroen zitten maar daarna leg ik hem in de box of wipstoel zodat hij zelf kan spelen. Volgens mij is het helemaal niet goed om je kind constant op je arm te hebben, ze moeten toch met hun armpjes en beentjes kunnen trappelen om hu spieren te oefenen.
Volgens mij is het beter om ze ook zelf te laten spelen.

Groetjes,
Brigitte
 
wauw bedankt voor jullie reacties! Ik voelde me nu al zo schuldig als ik haar neer wil leggen terwijl ze huilt maar ik ben doodop af en toe. Het geeft me een beter gevoel te weten dat ik haar gerust ook zelf een beetje op avontuur kan laten gaan!

Liefs Noekie
 
Terug
Bovenaan