Lekker uitgewaaid op t strand en hoe was jullie weekend?

Hoi Dames,
wij zijn vandaag lekker even naar Bloemendaal gereden om even uit te waaien op t strand. Daniëlle vond het hartstikke leuk om naar de zee te lopen en weg te rennen als die op dr af kwam.

Hier met mama:

s' middags zijn we ook nog even naar de kinderboerderij geweest, was ook erg leuk.
En hebben jullie nog iets leuks gedaan met dit mooie weer?

Groetjes van Sonja en Daniëlle

Hoi Sonja,

Had alle foto's al op hyves bekeken hihi. Echt lekker he uitwaaien!
Wij hadden zelf een verjaardag, maar na een half uurtje wel weer gehad. En daarna naar schoonouders geweest en Dennis daar wat aan de boot gewerkt.

groetjes Maris

Mijn man moest werken, Lotte is naar opa en oma gegaan en ik ben wat gaan drinken met m'n zus. Wat dat betreft zat iets samen doen er even niet in dit weekend, maar Lotte en ik hebben ons vanmiddag in ieder geval wel vermaakt.

Groetjes, Marisa

Heeerlijk zeg uitwaaien op het strand! Wij hadden het er vandaag toevallig nog over. Binnenkort weer eens naar het strand. Hopenlijk blijft het mooie weer..

gr.Ing

hey sonja,

oooow, lekker zeg! Wij moeten dat binnenkort ook maar eens doen; uitwaaien aan zee!
Leuke foto hoor!

Ik ben gisteren op de fiets met de kinderen naar de speeltuin geweest (gezellig drinken en wat te snoepen meegenomen) en daar hebben ze zeker 1,5 uur rondgesjeesd! Wat een lol! En mama kon af en toe lekker even pauze houden in het zonnetje! Heerlijk!
Vanochtend was manlief met de kids naar zijn ouders en heb ik boven gepoetst en vanmiddag hadden we een hele gezellige verjaardag! Patrick heeft daar lekker buiten gespeeld en ilona heeft binnen gespeeld met de andere kindjes!

Kortom; een heerlijk weekendje!

x miranda

Terug
Bovenaan