Wij zijn ook al een weekje weggeweest met de kleine en hadden ook heeeel veel bij ons! Hahaha een hele organisatie, en inderdaad: de auto echt helemaal vol!
Maar ik was wel blij dat we het allemaal bij ons hadden, ik heb het ook allemaal gebruikt!
Voor het zwemmen hadden we zwemluiers en een badpakje/zwembroekje voor erover.
Een badjasje is ook erg handig, voor als ze net uit het water komen!
een wipstoeltje om eten in te geven is ook handig.
De kinderwagen, een speelkleed of deken, speeltjes, potjes fruit en groente (maak ik thuis meestal zelf, maar daar is het erg handig!) voeding, liga, diksap, luiers, spuugdookjes, slabbers en noem maar op!
Wat ik ook mee zou nemen is een thermometer (hebben wij gelukkig niet nodig gehad..), zetpilletjes, hoestdrankje, iets voor de tandjes enz
Verder genoeg kleertjes (lange en korte mouw) rompertjes enz.
Wij hadden ook gewoon beddegoed van thuis meegenomen, vind ik toch een fijner gevoel. Even voordat we gingen stond een tip in (volgens mij) wij jonge ouders om beddegoed mee te nemen van thuis wat ze al een paar dagen op haar bedje had (dus niet helemaal schoon) omdat daar haar vertrouwde geur nog inzit. Dit heb ik dus ook gedaan.
Verder ging het bij ons heel erg goed, was wel even bang dat ze niet goed zou slapen maar het is 100% meegevallen!
S'morgens lieten we haar heel goed slapen (in het huisje) en s'middags gingen we lekker weg (meestal zwemmen) en dan namen we de wagen mee en sliep ze nog een beetje in de wagen. Rond etenstijd was ze dan doodmoe van het zwemmen en als wij gingen (uit)eten sliep zij altijd lekker in de wagen.
Rond 19.00 ging ik (of wij) dan terug naar het huisje, lekker in bad en een fles en dan lekker naar bed en dan sliep ze tot ongeveer 8.00 (net als thuis!)
Geniet er lekker van!!!