Lekker verlof!

Hallo allemaal,

ik heb al een tijdje niet geschreven maar wel altijd trouw meegelezen. Voor de meeste komt het verlof nu dichterbij. Ik ben 6 weken van tevoren met verlof gegaan en vandaag is dus mijn eerste dag dat ik niet hoef te werken. Verder is mijn dochter vandaag gewoon op het KDV en de oudste zit gewoon op school dus heb het rijk alleen.
Alles gaat verder prima hier alleen slapen gaat niet altijd heel geweldig en merk verder dat ik niet teveel moet doen want dan krijg ik echt enorm last van mijn rug. Helaas ben ik toch wel druk want moet alles voor de beeb nog klaarmaken. Gelukkig heb ik het meeste al in huis, straks lekker even de stad in want wil ook voor deze derde wel een eigen zetje kleren kopen.

Goed iedereen die al verlof heeft, geniet er lekker van en degene die nog aan het werk zijn, nog even en dat kan het genieten beginnen.

Ook ik heb vandaag mijn eerste verlofdag. En het voelt heerlijk. Hoe gek dat je meteen meer rust kan hebben in je hoofd. Wel heel raar dat mijn klas (werk in het onderwijs) nu zonder mij verder gaat. Maar die redden zich ook wel weer met mijn vervanger.
Dus voor mij rest nu genieten en heerlijk zorgen dat ons huis babyklaar is.

Liefs,

Hihi
Ook vandaag is mijn eerste dag verlof.
Vanmorgen voelde het wel raar hoor, maar nu ben ik erg blij.Heerlijk rust.
Heb vanmorgen het een en ander gedaan nu ga ik lekker rustig aan doen.
Boekje, kopje thee en ben nu een taart aan het maken. Jep iets dat ik wel eens doe sinds ik zwanger ben ;)
Ben nu aan het uitproberen.
x

Hoi,

ook hier was het mijn eerste echte verlofdag (die ik normaal werk). Tijn naar de opvang en ik aan de klusjes... Wel vreemd, zo alleen in huis zijn, maar schoot wel lekker op allemaal! Ik merk dat ik alles wat rustiger aan doe en wat meer tijd voor mezelf neem door bijvoorbeeld lekker in bad te gaan of even te lezen. Ik heb er meer rust voor. Fijn hoor!
Maar ook wel nodig, de laatste loodjes zijn toch wel pittig vind ik hiero... (zal ook wel de combi met Tijn zijn, zeker nu hij zo snotverkouden is en je toch meer zorgen hebt...)

groetjes Natasja

ps Mieka: taart gelukt?

hier ook de eerste verlofdag gehad. Gelijk maar kleertjes gewassen! Verder voelt het niet helemaal als verlof, want ik moet nog wel mijn dochter naar school brengen, waar ik zelf werk. Raar, om dan je klasje te zien met de vervanger. Maar ook dat zal wel loslopen. Ik merk gewoon, dat ik het heerlijk vind om weer in dat kleiner wordende wereldje te duiken van alles klaarmaken voor de baby!

Terug
Bovenaan