Lekker verstrooid!

Ik ben al een persoon die niet lang z'n concentratie ergens bij heeft maar sinds ik zwanger ben ben ik wel heel erg chaotisch zo nu en dan.

Een paar weken geleden op het werk, cup a soupje... waar haal je water uit? Uit het koffiekraantje, sjonge jonge.

Op mijn manier was de tafel vies ( schoonmaakkriebels) loop ik me later die dag , omdat ie weer vies is op mijn manier, rot te zoeken om spuitbus die ik ik gebruikt had om 'm schoon te maken... Waar tref ik die aan rond etenstijd? In de vriezer naast 't vlees...

Laatst had ik 's een belangrijk gesprek, hoe tref ik mezelf daar aan? Met m'n broek binnenstebuiten aan tafel... heb m'n stoel maar wat verder aangeschoven zodat m'n benen iets verder onder de tafel verstopt waren.

Vanmorgen wou ik een kopje koffie, ik leg de koffiepad in m'n kopje en zet vervolgens de senseo aan zonder het deksel dicht te doen. loop er vervolgens bij we en bedenk me na een kwartier "ik had toch koffie gezet"? en wat tref je een aan, een heerlijke rotbende op 't aanrecht.

Ook ben ik bijna dagelijks m'n pinpas of sleutels kwijt, ondanks dat ik ze voorheen ALTIJD op een vast plekje neer lag. Zie mezelf minstens 3x per week staan vloeken en tieren omdat ik m'n sleutels weer niet kan vinden terwijl ik nog 5 minuutjes heb om m'n dochter naar school te brengen.

Achteraf kan ik er altijd wel om lachen, maar oh oh oh wat stom haha.

Sorry, maar ik moet er ook erg om lachen, je voorbeelden zijn wel erg grappig.
Maar ik herken het hoor.
Wat bij mij heel erg goed werkt is rust en minder aan mijn hoofd. Je werkt nog? Wanneer mag je met verlof?
Rust helpt echt.

Ik heb bv dat ik mijn haar met douchegel was, of na het douchen ineens besef dat ik mijn haar helemaal niet heb gewassen.

Ik probeer te pinnen met een totaal andere pas aan de kassa of geef de kassajuf mijn pinas ipv mijn bonuskaart.

Vergeet boodschappen, loop drie keer terug. Maar het is minder geworden sinds ik met verlof ben..

Hopelijk helpt jou dat ook,

succes!!

liefs Lorelei.

heel herkendbaar meid... ook ik ben een beetje verstrooid... en dat kan heel lastig zijn dan... en idd rust helpt een beetje om je weer een beetje op orde te brengen hihi... hopelijk kan je snel met verlof!

xxxjes Ingeborg

haha vind het grappig hoe je het opnoemt, maar ook herkenbaar! mijn sleutels liggen met regelmaat in de koelkast, en tja van de week een was aangezet zonder wasmiddel... Nog even zullen we dan maar denken ;)

Succes!

@ Loreleitje en inkiepinkie80 , hihi ja ik hoop het. Ik ben een beetje een rusteloos typje, ik ben al 4 weken met verlof ( ben vandaag 38 weekjes zwanger ) maar m'n werk is echt praktisch om de hoek en er is altijd een leuke sfeer daar dus kan het niet laten om af en toe nog even binnen te wippen als ik niks te doen heb.

Nog twee weekjes! Vindt het ook wel weer spannend nu het zo dicht bij komt, maar ben ook blij als ons beebje er eindelijk is.

Terug
Bovenaan