lekker vraagje..maar overgeven of diaree voor bevalling???

Hallo..

Ik las net dat je dus ook voor je bevalling over kan geven, of diaree kan hebben?? ik heb dat nog nooit gehoord, laat staan gelezen ergens???

Wie had dit ook?? ben best benieuwd eigenlijk.....

liefs, Em

39+3

Hoi, je kan diaree krijgen voor je bevalling of eigenlijk daar begon het bij mij mee.. Wat er gebeurde bij mij (2x) is dat je darmen zich een soort natuurlijk legen.. En dat is opzich wel fijn anders gebeurd het vaak met persen.. Zelfde plekje waar de druk komt he  En spugen heeft niet iedereen hoor! Ik niet, maar het kan wel zijn dat je erg misselijk bent.. Het is allemaal geen picknick meid maar het is dubbel en dwars de moeite waard, dat ben je vast met me eens achteraf! Echt waar! Succes he!   Marianne 2 kids en nu 36 +4dg

hoihoi,

Ik heb dit inderdaad ook gehad overgeven en diaree op de dag van de bevalling, nu heb ik mijn hele zwangerschap overgegeven dus of dat ook meetelt weet ik niet...

Anne

he meiden,

toen mijn vliezen waren gebroken moest ik binnen twee drie naar het toilet (grote boodschap) en twee of drie keer overgeven....
Daarna was het over!!

Mijn lichaam ruimde zichzelf gewoon op om zich helemaal voor te beireiden op de bevalling (die 5 uur later klaar was)

Succes!!

x romaty

ps ik was blij dat ik het van te voren had, want tijdens de bevalling zelf lijkt me niet zo wat...

He Emmie,
Ik zou me maar niet druk maken, die verloskundigen zijn echt wel wat gewend. Ongemerkt komt er vaak wat ontlastig vrij en dat merk je zelf niet eens. Ik heb tijdens mijn bevalling niet overgegeven, maar was af en toe wel misselijk, wel heb ik het hele bed ondergesch.........hahahaha. Nou zo erg was het niet, maar het interesseerde me ook voor geen meter op dat moment, je hebt echt wel wat anders aan je hoofd op dat moment. Dus maak je niet druk, het is ook een reactie van je lichaam om alles wat maar enigzins in de weg zit voor de baby eruit te werken.
Suc-6
Groetjes

Ja, zo is mijn bevalling begonnen!
Ik had gewoon darmrommelingen, zoals ik al weken had (bij obstipatie) toen ik wilde gaan slapen, maar het bleef maar aanhouden. Ik ging wel ieder half uur naar WC, omdat ik het gevoel had te moeten, maar in begin alleen maar lucht. Na een tijdje kreeg ik idd opeens diarree, zo'n 4x in ruim een uur. En opeens werd ik misselijk en moest braken, een 20 minuten later weer. En terwijl ik lag uit te hijgen van dat braken, voelde me helemaal leeg, kreeg ik pats, boem, de 1e wee! Uit het niets voor mijn gevoel... Maar ze kwamen meteen om de 4 minuten en binnen een uur was ik al heftig aan het puffen. De diarree is dus zo'n 2 uur voor de eerste wee begonnen bij mij, maar ik hoor ook wel eens van dames waarbij diarree al een paar dagen aanwezig is, voordat de weeen er zijn.

Groetjes, Karin
34+4 wkn

Terug
Bovenaan