Lekker wakker worden is dat !

Wat een vreselijke kl*te ochtend al en het is nog zo vroeg. Ik ben al wakker geworden rond 5:00 en voelde niets dus dacht okee.......maar net om 7:15 JA HOOR BUIKPIJN EN RUGPIJN EN KRAMPEN. Potverdikkeme toch ongi geworden. Ik had zooooo vreselijk gehoopt dat alle onderzoeken ons bespaart waren gebleven en wij zo'n mazzel hadden net daarvoor zwanger te zijn,maar nee. Ik heb nog nooit zo vroeg achter m'n compie gezeten en al een berichtje geplaatst,maar ik moet nu echt toegeven dat het echt troost biedt om hier even mijn teleurstelling kwijt te kunnen bij jullie die het echt begrijpen. Ik zit nu echt heel erg te balen. Vandaag gaat het dan toch echt allemaal van start....dat waar ik van binnen toch best wel een beetje bang voor ben. Ik weet niet precies waarvoor,maar ben bang. Misschien voor een rotuitslag van mij of mijn vriend of voor de behandeling die eventueel gaat volgen. Straks bellen naar het ziekenhuis en een afspraak maken voor ik dacht de 11e dag in mijn cyclus. Maar nu zie ik net staan 1 week na eisprong op het formulier. Daar snap ik even niets van ! Ik weet toch niet precies waneer die is ??? Ik ga gewoon bellen en dan hoor ik wel. Ik zal het wel weer verkeerd hebben begrepen toen we voor dat gesprek waren. Het was ook zoveel info tegelijk en je voelt je dan toch best opgelaten. Nou,allemaal een fijne dag vandaag en tot schrijfs weer ! XXX

Balen zeg!!!

Als je een ovulatietest gebruikt dan weet je toch wanneer je eisprong is? Ik moest ook een week na mijn eisprong komen om bloed te prikken. Dit gaan ze controleren op een bepaalde hormoon die zorgt dat het eitje kan innestelen.

Succes!
Marielle

Hi xxx,

Wel ik zit momenteel in het zelfde schuitje hoor, wij zijn ook net begonnen met de vruchtbaarheidsonderzoeken. Het zaad van mijn vriend is onderzocht (uitslag matig) Dag 14 (voor de eisprong) is er een follikel meting gedaan en een samenlevingsonderzoek(positief, 1 zaadje gevonden), de gyn wist te vertellen dat t ei binnen 48 zou springen en dat de volgende dag (is afgelopen zaterdag) de dag zou zijn om gericht te vrijen..
Volgende week maandag moet ik bloedprikken op progesteron en da's dan 1 week na eisprong (misschien heb je dat gelezen??)
Als ik dan weer ongi wordt dan moet ik binnen 10 dagen het HSG onderzoek doen, en aangezien het zaad matigjes was moet dat in maart weer voor onderzoek...

Wel heel veel succes met alles, op freya.nl staan alle onderzoeken ook duidelijk geloof ik, daar heb ik namelijk allemaal folders over ontvangen van de gyn, overigens ook uitgebreid van alle onderzoeken, zo weten wij precies waar we aan toe zijn.

simoon

Terug
Bovenaan