Lekker wakker worden, NIET dus.. :(

Werd 7u wakker. Kramp moest naar het toilet en wist weer genoeg..hooppaaaa hele pot rood...dus weer geen beeb voor ons :( en een klote cyclus van maar liefst 38 dagen!! Wil weer terug naar de gyn dit is niks. Er is geen pijl op te trekken. Kan continu wel klussen omdat mijn ei tussen dag 13 en 24 kan komen....
Baal heb pijn en moet mezelf motiveren om naar mn werk te gaan :(

Rot lijf.....

He meis!

Niet echt lekker om zo je dag te beginnen... Voelde me donderdag net zo bij het wakker wordne, dus kan erover meepraten.

Ik zou toch nog even naar de gyn gaan/bellen en eisen dat ze wat aan die onregelmatige cyclus gaan doen. Of hebben ze daar al naar gekeken??

Sterkte!

Liefs Daisy

he meis ook ik heb onregelmatige cyclus, maar zolang je elke maand een ei sprong hebt, ben je niet inreglematig in die zin dat ze wat voor je kunnen doen door middel van ei sprong opwakken omdat je toch elke maand hebt, enigste wat ze kunnen doen is bloedprikken op progestoron, en evulatie testen gaan doen.

dat is wat de gyn bij mij hebben gezegt, en eventueel samenklevings test.

s6 ermee.

Mamma van Sharon,
Alles bij ons is al getest. En ik heb wel degelijk rechten/mogelijkheden om bij de Gyn langs te gaan ivm met cyclus dat hebben ze me zelf gezegd..Ook wanneer mijn cyclus te lang duurde moest ik eerder terug komen. Want zij vonden dat niet oké. Een cyclus van een dag of 3 verschil is niet onregelmatig heeft zij mij verteld.
Ovulatie testen doen heb ik ook wel gedaan. Maar dat is nou niet echt leuk hoor al zo'n geruime tijd. Dat weet jij ook neem ik aan?
Jij hebt waarschijnlijk een andere gyn met andere ideeën daarover.

he meis, ja mijn cyclus lopen van tot 38 weken, nou ga dan maar zoeken wanneer, maja mijn gyn zegt je hebt toch elke maand een ei sprong dus we kunnen niks voor je doen. zegt mijn gyn dan,

sorry dat ik zo over kwam dat ik je het gevoel gaf dat er niks bij je gedaan kon worden, bedoelde meer dat mijn gyn dat zei.

ik hoop dat ze wat kunnen vinden of wat z gaan doen en laat het mij weten, want dan als dit mis gaat en duurd weer een tijdje weet ik wat ik kan doen.

veel sterkte er mee en s6

Hoi PrinsesL,

Ik lees je berichten net. Bah wat enorm k*t weer! Als jouw gyneacoloog mogelijkheden ziet om je cyclus te verkorten, dan zou ik zeker weer terug gaan. Net wat je schreef; als je bijna twee weken moet klussen omdat ergens een keer een eisprong plaats zal vinden, dat is geen doen.

Succes ermee!!

Liefs Louise

Terug
Bovenaan