lekker wandelen

A

Anoniem

Guest
Zojuist ben ik met roan nog even lekker een stukje aan het wandelen geweest, het is nu nog even lekker weer dus we genieten er nog even van...

en na het wandelen weer lekker spelen...

Wat is dat toch met Roan en juichen , echt heel erg grappig. En wat stapt hij toch al heerlijk rond, echt heel erg leuk

groetjes Linda

O, wat heerlijk dat hij zo kan stappen! Ons meiske is nog druk met oefenen. Ik vind het ook heerlijk hoor om met dit weer (als het dus droog is)  lekker te wandelen! En daarna kunnen ze binnen er weer tegenaan inderdaad; lekker spelen!

Wat schattig! Ik kan niet wachten tot Feline ook kan lopen!

groetjes Maris

Hoi hoi,

Wat is het toch een lekker menneke hé!!
En loopt ie echt met jou mee?? Want ik ga weleens met Rik lopen, maar ben constant ahcter hem aan aan het rennen hahahaha. Als ik links wil gaat hij rechts en andersom. Hij heeft dan ook poep in zijn oren op dat moment en luistert voor geen meter!!

Maar goed idd nog even genieten van het goede weer en het buiten zijn!!

XX Saskia
mv Rik 04-07-07

Wat een leuke foto's!!!

Saskia: ik sluit me helemaal bij jou aan, ik ga ook regelmatig even een stukje wandelen met Veerle maar ik ben dan meer bezig met achter haar aan rennen en haar van de straat/fietspad etc afhouden, ha ha
Groetjes, Floor

Leuke foto's zeg!
Daniëlle stapt er ook flink op los, geweldig om te zien:

Hier waren we in het Amsterdamse Bos, druk met wandelen en drinken tegelijk!

Groetjes van Sonja

Leuke foto's! Stijn vind het ook geweldig om te wandelen. Vandaag is het er geen weer voor helaas. Gelukkig is Stijn een kind dat goed bij me blijft en we zijn zelfs al een aantal keer de stad in geweest zonder buggy en dat gaat prima.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan