lekker weertje he?!?!

Pffff we zijn veel te veel verwend afgelopen week...dit valt nu zooo tegen
Ben afgelopen week iedere dag lekker gaan wandelen enzo (is meteen goed voor mezelfen het afvallen) en nu zit je hier binnen met zo'n  weertje!
Maar goed, we laten ons niet chagerijnig maken , altijd blijven lachen hahaha
Wat gaan jullie doen vandaag??
Ik ga zometeen eens even douchen en dan maar lekker poetsen denk ik.. (had eigenlijk de ramen willen wassen, maar ja, in dit weer?!?!)
Straks (vanavond ergens) krijgen we ook nog bezoek. (krijgen jullie trouwens ook nog steeds kraambezoek?? Hier dus wel, niet zo vaak hoor maar vorige week is er 1 geweest en volgende week zaterdag weer...word er een beetje gek van!!)
En verder ga ik vandaag maar gewoon van mijn meisje en mannetje genieten!!!

groetjes 4dec

Ja, lekker weer zeg...not!
Ik ga vandaag verder aan m'n 'boek' werken. Ik heb namelijk een boek geschreven over mijn ervaringen van het moederschap. En ik heb ook nog een uitgever gevonden die het wil uitgeven. Ik heb het manuscript na laten kijken op fouten en die moet ik er allemaal nog in verwerken..  Ben ik wel de hele dag mee bezig.

Ook ik krijg nog steeds kraambezoek. Lekker irritant na 4 maanden! Maar ik spreek altijd door de week af, het weekend is voor mijn gezinnetje.
Fijne dag,
Groetjes Sil

Hey, wat leuk van dat boek! Zou willen dat ik het kon haha
Ben benieuwd, dus het ligt achter een tijdje ook echt in de winkel?!
En dat kraambezoek is echt irritant ja, en normaal probeer ik ook echt om door de week af te spreken maar deze twee keer lukte dat helaas niet. Mijn vriend heeft deze week middagdienst en ik heb ook geen zin om met die mensen alleen hier te zitten (zijn van die familieleden die je 1 keer in de 5 jaar ziet..)
Daar gaat alweer een weekend dus

Als je wilt, kan ik zorgen dat je een promotie-mail van het boek krijgt. Kan je zien waar het over gaat en waar je het eventueel kan bestellen. Als je geïnteresserd bent, kun je me mailen naar silenries@kpnplanet.nl .
Ga nu weer snel verder met verbeteren. Elke keer als ik dat ga doen, kijk ik snel even hier of er spannende dingen staan. Ben ik zo weer een poosje bezig met berichtjes tikken! Zo komt dat boek er nooit natuurlijk...
Groetjes ..

Vandaag lekker lui geweest, het was ook hier geen weer om te wandelen.  Vanmorgen als m'n dochter weer op bed ging om te slapen, er zelf ook weer ingedoken. Vanmiddag de was gedraaid, gelezen, en natuurlijk lekker met z'n drietjes gespeeld en geknuffeld.  Zometeen lekker op bed, m'n man doet  de laatste fles.  

We hebben nog 3 kraamvisites te gaan, als ze tenminste nog bellen  voor een  afspraak.  Vond het  wel gezellig,  en leuke kadootjes krijgen en zo.

Groetjes, Alie

Terug
Bovenaan