Lekker weg met carnaval

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik kom uit Brabant, Tilburg, en ieder jaar wordt hier carnaval gevierd. Nu met kinderen is dat voor ons heel anders. Vroeger doken we de kroeg in en gingen we op pad met een carnavalsband. Nu, met kinderen, gingen we alleen naar de carnavalsoptocht en afgelopen jaar hebben we ergens kindercarnaval gevierd. Echt super leuk.
Maar......vrienden van ons hebben een schoolgaand zoontje en als je een weekendje weg wilt moeten zij op zondagavond naar huis omdat hun zoontje maandag naar school moet. Vrij krijg je niet zomaar tegenwoordig. Dus.......moesten we een weekendje weg in een schoolvakantie en dus hebben we voor het carnavalsweekend gekozen. We gaan naar port zelande, wie weet vieren ze daar ook wel carnaval? In totaal zijn we met 5 volwassenen en 3 kinderen. Heerlijk, kijk er nu al naar uit!

x miranda

Hoi Miranda,

Leuk dat je naar Port zelande gaat. Ik ga in januari een midweek! Ben er nog nooit geweest, heb ook geen idee of ze carnaval vieren daar.

Ken jij trouwens grenenstunter? Wilde net een topic openen, omdat ik daar leuke meubeltjes heb gezien en wil weten welke kwaliteit het is.

groetjes Maris

Hoi,

Ik ken het van naam. Wij wilden voor Patrick daar een juniorbedje kopen, maar konden via via zo ´n bedje kopen en hebben dat gedaan. Zou voor mij een gok zijn geweest! Ken er van niemand verhalen over, dus ik kan je helaas niet helpen!

liefs miranda

Hoi Miranda,

Klinkt helemaal goed lekker weg met de carnaval. Ik ga dit jaar met Marissa wel naar de optocht van het kindercarnaval, lijkt me erg leuk.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan