lekker wezen shoppen!

Jullie nog wat leuks gedaan aan het einde van dit lange weekend?
Vanmiddag ben ik lekker even met mijn zus de stad in geweest!
Supermooie grijze leren laarzen gekocht..duur..maar mooi!
Lekker er even uit zo na die verplichte dagen he!
En nog kleren voor Mees in d opruiming,,en de dvd van Sneeuwwitje,,straks maar even samen kijken..
Ga nu thuis lekker frietjes bakken..Morgen nog lekker allemaal vrij, dinsdag mijn laatste werkdag van het jaar!
Fijne avond!
Gr Rina

Oh Babybelle, ook al verjaardag dus van je man..Proficiat!
Ik was eergisteren jarig..toch altijd weer afwachten hoe het loopt op dit soort dagen!
Vind het vaak jammer dat iedereen echt even tussendoor lijkt te komen..
Gr Rina

Hier hebben we niet zoveel gedaan aan de kerst. Maar zaterdag dus wel lekker naar Belgie geweest en daar even geshopt. Morgen hebben we de laatste dag bij Papa en moeten de rouwkaarten verstuurd en dinsdag zwaaien we vanuit zijn huis de rouwauto uit en wordt hij naar het crematorium gereden. Helaas zijn Marissa en ik flink ziek en hoop ik echt dat we ons dan beter voelen. 9 januari hebben we een receptie voor Papa. Daarvoor willen we nieuwe kleren dus van de week maar even de stad in. Ik zag vandaag dat het al volop uitverkoop is dus dat wordt dan toch gezellig shoppen

Hey Linda,
Jij zit er helemaal anders in nu na het overlijden van je vader..
Een receptie zeg je..dat ken ik niet?
Hoe gaat dat precies als ik mag vragen?
Wel bijzonder!
Gr Rina

Hoi Rina,

Door het tijdstip van overlijden, namelijk op 24 december, word je erg beperkt in de mogelijkheden. Zo kunnen de kaarten vandaag pas op de post maar wordt hij morgen al gevremeerd. De mensen die het wilden hebben dus thuis afscheid van hem genomen. Dan zaten we ook nog met 2 januari, dan is alles dus gesloten en konden we ook al niets. Nu hebben we dus op 9 januari een aamenkomst in een leuke zaal van een restaurant. Daar hebben we lekkere hapjes en een gezellig drankje en gaan we lekker kletsen over Papa samen met zijn broers en zussen en genodigden. Op zich is dit ook een vorm die ik niet ken maar mijn zussen wilden het graag zo en door allerlei obstakels wordt de rest dus bemoeilijkt

liefs Linda

Terug
Bovenaan