lekker wezen shoppen.

Vanochtend heerlijk in mijn eentje wezen shoppen. Keb al wat eerste babydingetjes gekocht, de noodzakelijke als hydrofiele luiers etc. En alvast georiënteerd voor de leuke aankopen (gelijk moeders maar even op de hoogte gebracht, die kan ook niet wachten:)

Nu is het wachten Tot de 20 weken echo voor de rest van de aankopen. Maar dit voelde al heel fijn. Alleen wel wat vreemd aangezien ik nog helemaal geen buik heb, behalve die van mijzelf dan (af en toe speel ik maar even dat het van de baby komt, beetje naar achter geleund lopen en wat moeilijk bukken, Hihi)

Hoe staat het met jullie buiken?
 
Leuk he shoppen?
Mijn buik is deze keer enorm snel gegroeid(ben zwanger van onze 2e). Zo'n buik als ik nu al heb, had ik bij mijn zoontje pas met 20 weken, terwijl ik nu pas 14 weken ben! Met twaalf weken kon iedereen al duidelijk zien dat ik zwanger was. Heel gek omdat dat dus de vorige keer helemaal niet zo was. Ik ben vrij slank en dan als zo'n buik, vorige keer was ik eerst breder geworden haha. Ik pas dus ook mijn eigen zwangerschapsbroeken nog niet, die zijn te wijd. Gelukkig kleding van andere kunnen lenen, want loop vanaf ongeveer 11 weken alleen nog maar in positiebroeken...Ach aan de ene kant irritant dat ik pas weer over een jaar in normale kleding kan lopen en aan de andere kant leuk dat iedereen al kan zien dat ik zwanger ben!
Liefs,
Mar
 
Nou, ik heb al een enorme buik met 17 weken. Het scheelt natuurlijk wel dat dit mijn derde zwangerschap is. Positiekleding draag ik al vanaf 12 weken, maar dat kwam meer omdat de rest gewoon echt niet meer lekker zat.
 
Hihi ugly bettie, kanmet je meepraten, liep ook al met 11 weken in positiebroeken, tja, met een 3e is het ws allemaal al lekker voorgerekt, haha! ben nu bijna 17 weken zwanger!
 
@appeltje
Ik begin nu een beetje buik te krijgen ben bijna 4.5 maand zwanger.
Draag wel een band omdat ik ontzettende rugpijn heb vanaf vorige week.
Ben nu zwanger van de 1ste en is heel spannend allemaal.

Grtjes Linda
 
eind van de middag kan je bij mij iets zien maar dan moet ik wel strakke truitjes aan hahahah. 's avonds kan iedereen zien dat ik zwanger ben een klein buikje maar ik hou gewoon mijn buik niet meer in en lekker accentueren hahaha.

Kom maar op met die buikjes
 
Ik lijk wel 6 mnd zwanger! Haha! Ik draag sinds de 10e week al zwangerschapsbroeken. Ik had nog een ruime broek die wat langer paste, maar die was met 13 weken ook echt exit. Ook mijn borsten zijn al een cup maat gegroeid! Duurt dus zeker tot eind maart voordat ik al m'n oude kleding weer aan kan... :(
Bij mij ook de 3e, maar ik ben dan ook slank van mezelf waardoor je elk pondje meteen ziet. Met 8 weken zwangerschap had ik al zo'n zwembandje boven de broek-rand en moest mijn zwangerschap echt verbergen door ruime shirts te dragen.
Na die andere twee zwangerschappen is het ook weer helemaal goed gekomen... dus kom maar op met die skippybal!
 
wij zijn in verwachting van ons tweede kindje en ook ik heb al een enorme buik had ik niet bij de eerste kreeg toen pas een buik zichtbaar met 5 maanden maar kon al met 9 weken moeilijk mijn andere broeken nog aan
 
Terug
Bovenaan