lekker wijs

hoihoi,
elounda liet weer eens even zien hoe wijs ze eigenlijk is hihi.
ze kan eigenlijk net niet op het grote bed klimmen, maar daar heeft ze een oplossing voor gedacht hoor. Ik was in de gang de was aan het ophangen en hoorde opeens allerlei gerommel in de slaapkamer. mevrouw had de andere wasmand gepakt en de vuile was eruit gegooid, daarna draaide ze de mand om en schoof hem naar het bed, zo kon ze zelf op het bed klimmen. vol trots keek ze me aan springend op het bed. hahaha

smiddags lag ik lekker even op de bank een reader te lezen van mijn werk terwijl ze aan het spelen was. toen ik even iets te drinken ging pakken, klom ze op de bank pakte mijn reader, ging lekker onderuit liggen (net zoals ik daarvoor lag) en deed net of ze de reader ook aan het lezen was. klein bijdehandje.

en even later kwam ze me halen, (aan mijn arm trekken en kom zeggen) zodat ik mee moest lopen naar de tuin. bij de deur bleef ik staan omdat ik nog blote voeten had. dus ik zeg ''nee mama heeft blote voeten'' ze kijkt naar mijn voeten en loopt terug naar binnen en komt terug met mijn slippers in haar hand, legt ze naast mijn voeten en zegt nogmaals kom mama.

wat is het toch een lekkere griet.
jullie hebben vast ook wel van die leuke verhaaltjes over jullie boefjes.

groetjes linda

ik vind het ook elke dag weer geniete van caithlyn ze zijn idd slimmer als wij denken hahaha
zo ook caithlyn als ze honger heeft tegenwoordig (altijd rond zelfde tijd voor brood) gaat ze bij de stoel staan en roept ze jammiie jammie en wilt dus brood haha.ook als ze een vieze kont heeft roept ze poep en als we thuis zijn loopt ze gelijk na de comode..als ik bij me vader de straat in loop weet ze precies waar we zijn en gaat ze jordy roepen(dit is mn broertje)als ik bij me andere broertje de straat in rijd roept ze al om de baby ze weten het dondersgoed,had eigenlijk niet verwacht dat ze al zoveel snapte op deze leeftijd:)als ik zeg caithlyn pak je doekje en fieb loopt ze na de slaapkamer en weet ze dat ze moet slapen (L)
zo zijn er vast wel meer dingentjes

nou ik ga ff lekker de kleine meid na bed doen der broodje is bijna op:p

liefs een dolgelukkige mama

Ach ja, zo leuk he. En zo slim al.

Myrthe helpt al heel goed met tafel afruimen. Wij geven haar spulletjes, de ander staat in de keuken en zij loopt te sjouwen. Heel handig als we met lekker weer buiten eten
Ook de boodschappen ruimt ze uit (dus snel de eieren redden haha)

Als ik klaar ben met drinken, pakt ze mijn beker en brengt hem naar de aanrecht.
Dr kinderstoel ruimt ze zelf op.
En als ik zeg schoene aan, rent ze naar de bank en klimt erop, zodat ik haar schoenen aan kan doen.
Tja ze doen al zoveel dingen, en zijn soms zo grappig. Heerlijke leeftijd!

Liefs

Nog een actie van Myrthe.

Ze vond een lege tube tandpasta. Ze kreeg de dop ervan af, met haar vingertje "dipte"ze aan de bovenkant en ging daarna haar armen en gezicht insmeren. Net als mama creme opdoen haha.
Gelukkig zat er niet veel tandpasta meer aan hihi

Terug
Bovenaan