Lekker...

Wat ik nou hoor gister maakt me wel blij of tenminste.... ?? Ik stond wel ff raar te kijken:

Mijn zusje is gister bevallen van een Zoon Jayden en ik nu trotse peettante:D
Maar de zusters in het ziekenhuis zeiden dat net geboren babys die op gewicht zijn de eerste 48 uur niet persé hoeven te drinken.... Wel kun je de kleine aan borst leggen gewoon voor de andere dingen en toetje enz. maar het hoeft niet meer omdat de kleine zon honger heeft!
Dus moet ze overdag gewoon aanbieden pakt hij het prima... pakt hij t niet ook goed, maar snachts gewoon laten liggen tot hij zich zelf meld!!!
Hier had ik nog nooit van gehoord maar mn zusje heeft dus vannacht die kleine om 6 uur pas weer hoeven pakken omdat hij t koud had en nam klein beetje BV en rest lekker geslapen ( ze ging wel paar x kijken of alles goed is)

Nou dat was bij mij wel anders 3 jaar geleden.... moest ik van die kraamverz. om de 3 uur de wekker zetten enz. en dit zo maar ff tijdje volhouden na mijn kraamtijd.... En ik trouw doen ook nog want toen was dat gezeur nog dat de suikerspiegel omlaag ging wat ook onzin blijkt te zijn.... want babys melden zich vanzelf...

Heeft iemand hier al van gehoort! Als het echt zo goed is ben ik wel blij, hebben we misschien ook sneller kans op doorslapers!!! Alowel Yarah al bij 3 maanden doorsliep... maar toch!!
Ik weet dat ik bij die eerste 2 nachten kapot was en niet zat te wachten op snachts voeden... dus..... hopen dat t bij mijn kleine ook zo goed gaat als bij mn zusjes baby!
Als er wat raars staat in mn verhaal... ik heb t ook maar van die zuster in het ZH ;-)

Groetjes

ik wist het wel! mijn moeder is namelijk lactatiekundige..jari had totaal geen behoefte aan drinken ik legde hem wel na geboorte aan,maar hij wou niet..hij is om 12.23 uur in demiddag geboren en in de nacht rond 4 uur werdt hij wat onrustig en dronk hij mischien 3slokjes en was het weer goed.pas de dag erna rond de middag melde hij zich pas echt.dit komt doordat ze nog een vooraad hebben vanuit de buik..mijn kraamverzorgster was toen niet zoon miep als de jouwe! om de 3 uur aanleggen..ja daar heb je je hoofd na staan zeg! hopelijk gaat het dit keer beter ;-)

Liefs kim

ow oke beter..... hele geruststelling want daar zie ik best tegen op zeg maar (misschien) hele nacht bevallen, en overdag nog al dat visitte en dan kun je snachts eindelijk slapen moet je om de 3 uur die K***e wekker zetten terwijl de kleine dan 1 slokje drinkt of niet eens wakker te krijgen is!!!......daar baalde ik toen echt van jaaa enige wat ik toen wilde was SLAPEN, maar mijne was ook echt een miep jaaa die verlosk. :S
Maar dan weet ik dat dan doe ik t dit x anders:D

wij kennen dit ook!!!

en is het is puur de eerste 24 uur hebben de baby;s geen honger(hebben vruchtwater nog in hun buikje van de ebevalling end) maar we raden altijd wel aan het wel te proberen.... drinkt het kindje prima drinkt het kindje niet ook goed maar wel proberen... na 24 uur moet je het kindje echt wel gaan stimuleren.....thuis houden we vaak vanaf dag 1 de 3 uur aan maar zkh is er iets "lakser" in

ik heb trouwens ook nooit op tijd gevoed! mijn moeder bij ons alle4 ook niet. op gegeven moment komt er toch automatisch een ritme in.dit keer ga ik ook weer voeden na de vraag van de baby.jari sliep binnen 2 maanden al door! 11uur laatste voeding en om 7 uur kwam hij pas weer! was echt heeeerlijk

Terug
Bovenaan