Lekkere alcoholvrije wijn!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nou gisteren bijna een flesje rose opgedronken, wel alcohol vrij. Ik had bij een voorgaand onderwerp aangekaard dat ik zo mijn wijntje mis en helemaal met etentjes. Via een wijnzaak een importeur in Huizen gevonden die lekkere alcoholvrije wijn verkoopt en omdat ik dichtbij woon heb ik bij haar een aantal flessen gekocht en het is het beste alternatief tot nu toe ik kan het iedereen aanraden. Ik heb gisteren een mouserende rose gedronken en heb er echt van genoten.

Heb je ook intersse hier is de website www.la-source.nl
De oprichtster is trouwens op het idee van haar bedrijf gekomen toen ze zelf zwanger was en ook zo opzoek was naar een goed alternatief.

Groetjes,
Lidewij

Oh wat goed, ik ga zo gelijk even kijken op die site. Ook is mis  mijn wijntjes af en toe behoorlijk....Heb het vooral moeilijk mee op feestjes. Iedereen lekker aan de wijn, bier ed en ik zit braaf aan water of fris
Maar goed, we doen het voor een goed doel!!!! bedankt voor de tip in ieder geval!

liefs Suus

Goeie tip!!! Klinkt mij als muziek in de oren.  Bij mijn zwangerschappen tot nu toe had ik ook geen behoefte meer aan alcohol (veel te heftig) maar dit is misschien een ander verhaal. En het is echt wel zo gezellig, vinden jullie niet? Zoveel beter dan een saai glaasje spa.
Nu heb ik een sterke kinderwens voor een 2e kindje (heb 1 zoontje, 2e zwangerschap geeindigd in mk) en vind het best lastig om dan in de 2e helft van mijn cyclus geheel alcoholvrij te blijven, ook al is dat wel het beste. Dus ook dan is die alcoholvrije wijn best een idee!

Dag Lidewij,

Ontzettend bedankt voor deze tip. Ik ben meteen naar de website gegaan, geweldig wat een keus. Nou ik heb een paar flessen besteld. Heerlijk nu kan ik ook bij een etentje van een wijn genieten :)

Proost!

Terug
Bovenaan