Lekkere dag!!

Ik heb zo enorm lekker geslapen vannacht. Ben er maar 3 keer uitgeweest en werd vanochtend pas om 7 uur wakker! Heerlijk hoor!
Nu al even gestofzuigt, gedweild en de keuken opgeruimd. Voel me weer eens kiplekker!

AL het vervelende van gisteren achter me gelaten en we gaan er gewoon voor. ook al duurt het misschien nog 4 weken, je kunt die 4 weken ook van allerlei leuke dingen gaan doen!
Hoop dat mn instelling zo positief blijft hahahaha!

L:iefs Annemiek

Hey, fijn, goed slapen doet wonderen hé,, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt, maar ja wat wil je ook met zo'n heerlijk zonnetje!! daar wordt ik zelf altijd heel blij van!!
Ik ga ook wat opruimen, straks krijgen de kids vakantie, dan is de rust voorbij,,haha
Fijne dag!
Liefs MJ

Fijn dat je een goede nacht hebt gehad!! En nu al druk met het huishouden,hahahahahaha is dit nesteldrang of ben je gewoon een poetsmiep??hahahaha.

Ik heb ook een goede nacht gehad (gelukkig) en vanochtend toen ik wakker werd scheen het zonnetje al heelijk, daar wordt je toch ook vrolijk van!!

Groetjes Anne

Fijn dat je je zo goed voelt!! Ik had gisteren een ronduit chaggie dag!! Gelukkig ook na een hele goede nachtrust ook weer helemaal vrolijk! Maar de zon is hier ver te zoeken!! Gewoon grauw hiero!! Gelukkig ben ik vandaag het zonnetje in huis :-D. Ik ga zo ff een bakkie doen bij een vriendin en dan even terug naar de drukker want onze proefdruk van het geboortekaartje is echt niet mooi geworden. Even de nodige correcties doorgeven.... Heb ze zelfs een uitdraai meegegeven van hoe ik het hebben wilden (zelf ook nogal grafisch aangelegd). Allemaal een fijne dag vandaag!!

Greetz Esz

Lekker he een goede nachtrust.
Ik had gisteren ook zo'n beroerde nacht. De hele dag was ik draaierig, chaotisch en vergeetachtig. Ik was erg blij dat de kids met mijn zus naar het bos gingen zodat mams even kon slapen.
Vannacht heerlijk geslapen, dus snel stiekum een paar klusjes gedaan. manlief wordt "pissig" van mijn eigenwijsheid, is bang dat ik weer val.
liefs Jessica

Helaas geen zonnetje!

De goede nachtrust is echt heerlijk... super om wakker te worden met het gevoel van "NU PAS" in plaats van "NU AL!!"

En een positieve instelling...die ik niet meer loslaat (denk ik nu hahaha!) die helpt ook een hoop!

En een poetsmiep ben ik (helaas) helemaal niet...zal toch wel iets met nesteldrang te maken hebben.

Heb net een lijstje gemaakt van allemaal dingen die ik nog kan doen voor het zover is.. (bijna) allemaal leuke dingen zodat ik me niet hoef te vervelen. Doe mn best om dit gevoel vast te houden en als het niet lukt moet ik dit topic maar eens teruglezen!

Terug
Bovenaan