lekkere flesvoeding gezocht!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Lotte krijg bijna geen flesjes, omdat ze volledige bv krijgt. Maar soms moet ik wel eens weg en ben niet op tijd terug voor een fles.

Nu weigert ze de fles sinds een aantal weken. En niet omdat ze er niets uit krijgt. Ze laat het gewoon uit haar mond lopen. Volgens mij vind ze het gewoon niet lekker en om eerlijk te zijn: ik ook niet! Ik heb het wel eens geproefd en het is gewoon smerig! We hebben nu Friso hypo-allergeen in de kast staan.

Omdat ze bijna zes maanden is, wil ik eigenlijk gelijk opvolgmelk kopen (beetje zonde om voor misschien 2 flessen nog fase 1 te kopen). Wie weet welke melk een beetje lekker is?

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,

Vlak na de bv toen ik ging overstappen had ik eerst friso die jij nu hebt, die ging er niet in, toen heb ik nutrilon standaard geprobeerd, die is al een stuk beter maar daar kreeg ze giga kramp van, toen hebben we nutrilon Omneo geprobeerd, das tegen krampjes  en licht spugen en vind ze wel erg lekker, (smaakt  veel zoeter dan die andere)  ik had bij die friso het idee dat hij best zuur smaakt (heb het zelf namelijk ook geprobeerd) je wilt toch weten wat je kind te eten krijgt toch? Ik gebruik nu nog steeds Omneo en ben er erg tevreden over.

Groetjes Colette

Hoi Marisa,

Vlak na de bv toen ik ging overstappen had ik eerst friso die jij nu hebt, die ging er niet in, toen heb ik nutrilon standaard geprobeerd, die is al een stuk beter maar daar kreeg ze giga kramp van, toen hebben we nutrilon Omneo geprobeerd, das tegen krampjes  en licht spugen en vind ze wel erg lekker, (smaakt  veel zoeter dan die andere)  ik had bij die friso het idee dat hij best zuur smaakt (heb het zelf namelijk ook geprobeerd) je wilt toch weten wat je kind te eten krijgt toch? Ik gebruik nu nog steeds Omneo en ben er erg tevreden over.

Groetjes Colette

Lotte blijft gewoon bv krijgen tot ze volledig met de pot mee eet, of zelf geen bv meer wil. Het is voor heel soms en misschien is die omneo wel wat. Bv is inderdaad heel zoet, dus wi weet vind ze dat lekker.

Groetjes, Marisa

Hoi hoi,

Allereerst: waarom kolf je niet wat af voor noodgevallen? En ten tweede.. toen ik nog borstvoeding gaf had ik ook die hypo-allergene die jij hebt, omdat daar op staat: de beste voeding in combinatie met borstvoeding. Maar ik ben erachter gekomen dat dit een verkoop praatje is!! Je moet gewoon Friso 1 normaal  geven als je graag een flesje wilt geven, deze vind ik haast naar borstvoeding smaken!! Liz pakte die hypo allergene ook niet, die is smeriggggg!!!!

Succes!

Groetjes Karmen
mama van Liz

Goeie vraag. Het antwoord hierop is dat Lotte elke keer mijn borsten helemaal leeg drinkt en er nauwelijks meer iets te kolven overblijft. Ik probeer de voedingen altijd in te plannen en vaak gaat dat wel goed. Maar soms ben je ook wel eens te laat en het gaat dus om die situaties.

Groetjes, Marisa

Hoi hoi,

Ben zelf ook overgestapt van BV naar FV naar Nutrilon hypoallergeen. Dronk ze wel redelijk goed van, echter enorme krampen en hele dagen gehuil. Overgestapt op Nutrilon Omneo en daar drinkt ze goed van en ook helemaal geen krampjes meer. Ben nu aan het overstappen naar Nutrilon standaard (+iets Nutrilon Forte), maar dat gaat niet altijd zo goed als met Nutrilon Omneo, dus kan best zijn dat ik (deels) weer terug overstap naar de Omneo.

groetjes,
xx Roos xx

Ook ik ben na de BV overgestapt op de Nutrilon Standaard en dat ging erin als zoete koek. Ik vond de Nutrilon nl ook best zoet smaken!

Succes met Lotte!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan