lekkere trek...

ik heb de laatste dagen zoveel trek in lekkere en ongezondere dingen!
ik probeer er niet al te veel aan toe te geven, maar ben wel benieuwd of ik niet de enige ben.

ik heb 's middags altijd een chocoladebehoefte tegenwoordig en 's avonds wil ik juist meer wat hartigs.

herkenbaar? en geven jullie er aan toe? of pakken jullie braaf een mandarijn of appel?

groetjes Carina

hoi,

ja ik heb er ook steeds meer zin in!
vooral sávonds...chocolade.
en met al dat lekkers in de winkels voor sinterklaas!
maar ik probeer me in te houden, als ik er echt aan toe zou geven dan kom ik veels te snel aan straks!!
en het moet er ook weer af!!! zucht...   (ervaring...)

maar dat wil niet zeggen dat ik niks neem hoor...stukje chocolade gaat er goed in
als je gewoon oplet.   (soms makkelijk gezegd dan gedaan)

groetjes Elise.

Tja, ik heb het nog steeds met drop...ook nu heb ik een vrij lage bloeddruk dus kan ik het af en toe wel eten volgens de vk maar je houdt dan ook weer meer vocht vast zeggen ze. Ach ik vind dat je soms best wel een zak(je) chips mag nemen of een stuk chocola want daar word je ook vrolijk van en dat is beter voor een baby dan een chagrijnige mama die streng moet zijn voor zichzelf...maar ok, dat is mijn bescheiden mening. Trouwens, een mandarijn is voor mij ook geen straf hoor...

Tja.... Mijn omgeving staat echt met verbazing toe te kijken wat ik allemaal naar binnen kan werken. Zowel tijdens de maaltijden als daartussendoor.

Met de zaterdagboodschappen neem ik standaard mee: Tros bananen, net perssinaasappelen, 4/5 kiwi's, net mandarijnen,  8/10 appels, 4/5 peren. Mijn man helpt een eind mee met die bananen en mandarijnen, de rest van het fruit eet(en drink)  ik op.

En verder probeer ik me niet teveel te laten verleiden door de chocolade, gevulde koeken (gevuld) speculaas, pepernoten en ander lekkers. Maar ook dat weet zijn weg naar binnen wel te vinden.

Ik ben ook inmiddels ruim 16 kilo aangekomen en ik mag nog een maand of 3!!! Volgens mijn man zag ik eruit als een vruchtbaarheid beeldje uit de oudheid (wat een schat he;-)) met mijn enorme buik, uitdijende heupen en mega-borsten. (van cup B naar E gegaan!!!)

Nou ja... We zien wel hoe we eruit zien na de bevalling. Als ik naar mijn zus kijk dan ziet het er niet heel rooskleurig uit.

Het belangrijkste op dit moment vind ik dat ik wel gezond ontbijt, lunch en dineer. Daartussen lekker veel fruit en regelmatig iets lekkers.

jeetje al 16 kg. tja je eet in ieder geval gezond..
dus daar kan het niet aan liggen!
wie weet vliegen ze er net zo snel af als dat ze eraan gekomen zijn!

als ik op dit tempo doorga, kom ik op zo'n 8 kilo erbij aan het eind, mar ze zeggen dat het op het laatst erg snel kan gaan, dus ik wacht maar af.
ik eet ook niet echt meer dan anders, alleen wat meer lekkere trek tussendoor.

gek he.. hoe ieder lichaam anders is.....

Hoi.

Ik heb vooral 's middags zin in chocolade.Ik eet ook gewoon chips. Ik eet wel een stuk minder en ben dan al 6 kilo afgevallen sinds mijn zwangerschap. Ik ga hier morgen nog wel even over praten met de gyn.

Groetjes Minke (24+2)

Terug
Bovenaan