Lekkere trek!

Hoi Meiden,

Ik heb de laatste tijd en dan vooral 's avonds zo'n heerlijke trek in vanalles! Ik probeer er niet te veel aan toe te geven, want die extra kilo's hoeven van mij niet perse. Ik vroeg me af of jullie daar ook last van hebben. Vooral zoetige dingen vind ik heerlijk en ben ook erg blij dat ik weer chocolade kan verdragen, aangezien ik dit er de eerste drie maanden zoiezo niet kon eten. Toen heb ik veel over de toilet pot gehangen en geniet daardoor nu extra van al het eten, zo kan ik ook genieten van brood, avondeten en tussendoortjes. Maar die lekkernijen of een lekker stuk kaas lonken elke keer naar mij als ik de koelkast of de kast open trek.
Nou ben benieuwd hoe het met jullie eetgedrag zit, ook in vergelijking met de eerste drie maanden!

groetjes Janne!

Hoi Janne,
Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij nog wel mee valt. Het enige is dat ik normaal altijd echt een hartige eter ben en daardoor eigenlijk nooit een koekje of snoepje aanraak, maar dat dus de laatste maanden wel af en toe een koekje of snoepje eet. Ik probeer wat dat betreft er ook wel op te leten, want ook ik heb geen zin om veel onnodige kilo's aan te komen. Ik heb ook al weer een tijdje niet op de weegschaal gestaan omdat ik gewoon niet wil weten hoeveel ik ben aangekomen inmiddels haha. Al denk ik nu ik langzaam weer aan het werk ga en daardoor weer veel meer ga bewegen het wel goed gaat komen.
O ja, ik heb wel al vanaf het begin van mijn zwangerschap meer trek in gezond eten. Dus vaker fruit en groente. Maar dat kan gelukkig geen kwaad :) En veel behoefte aan zuivel. Vooral qua drinken dan, maar dat komt ook omdat ik dan het minste last van brandend maagzuur heb.
Verder hebben ik geen last van spugen of erge misselijkheid gehad de eerste drie maanden dus eet ik nog ongeveer het zelfde nu als in het begin.

Hmm, als ik er zo over nadenk toch wel veel dingen anders dan voor mijn zwangerschap haha.

Liefs,
Mar

Hey,

Ik kan niet veel verdragen dus dat houd me wel van de lekkere zoete of hartige dingen af! Ik zou graag een hamburgertje ofzo eten, maar helaas heb ik heel de avond last ervan. Wat wel lekker is is 's avonds een mok warme chocomelk! Heerlijk, maar verder eet ik vrij weinig, ook weinig groente, mijn maag draait zich om als ik dat alleen maar ruik! En aardappels....Blegh!!! Ik ben weer begonnen met spugen! Dsu dat is minder! Nou ja... het scheelt in de kilo;s he haha! Ik heb 7 weken niet gespuugd, maar nu is het echt weer in alle hevigehid terug, en misselijk. grrrr hoe lang duurt het nog?!

Liefs Janne ( van Senne!)

Aaaaah, ik ben helemaal verslaafd en lekkere dingen op het moment...ow is echt té erg. Ik probeer er niet teveel aan toe te geven, maar af en toe lukt het me echt niet.

In mijn 1e 3 zwangerschappen was ik verslaafd aan chocola waaronder de snickerrepen en de potten duo-penotti waren niet aan te slepen. de kilo's trouwens ook niet, want ben 25 kilo aangekomen op z'n max. Voor friet met mayo draaide ik mijn hand ook niet voor om. Maar goed, ik heb me eigenlijk nooit druk gemaakt over de extra kilos. Nu bij deze 4e zwangerschap vind ik hartige dingen lekkerder, dus iets meer gezond. Ik ben nu ook al weer aardig aan het uitdijen.
Maar ik moet er wel eerlijk bij vertellen, dat ik na de zwangerschappen alle kilo's vrij snel weer kwijt ben, anders had ik niet zo makkelijk praten.
Groetjes...

Jeetje, ik dacht al dat ik de enige was haha.. Ook ik heb 's avonds inderdaad erg trek in lekkere dingen. Chippie's, stukje kaas, chocolade.. eigenlijk alles wat ik op dat moment zie. Maarja, ik probeer me ook maar in te houden, want alles wat der nu aan komt, moet der straks weer af natuurlijk. Klinkt allemaal heel lochies, maar het is toch iedere keer weer moeilijk als ik de (koel)kast open doe.

sterkte haha..

ik kan nu soms ineens ook een mega eet bui hebben dan kijk ik in de kast en denk wat zal ik nu eens pakken.
chocolade luste ik eerst ook niet meer tijdens de zwangerschap en dat begint nu wel weer een beetje terug te komen.
heb laatst op de weegschaal gestaan, maar viel me nog mee.
kan nog iets meer aankomen aangezien met me vorige zwangerschappen.
zit nog niet op dat gewicht dus das nog wel fijn.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan