Lekkere trek

Ik heb zo een zin in een mc flurry dat ik zometeen gewoon even 15 min in de auto ga zitten om er 1 te halen. En als de brug tegen zit 35 min hahahahaha.
Oke ga dan ook wel gelijk frietje en hamburger eten maar heb zo een zin in die mc flurry!!!!!!!!!

Ik hoorde van de verloskundige dat ik geen softijs mocht omdat in de machines erg veel verkeerde bacteriën kunnen zitten.. Ik heb ook elke keer zin in een mc flurry maar laat het elke keer.. Valt dit wel mee dus?

:) en genoten van de mc flurry?

Lise, ik kan me echt niet voorstellen dat bij een bedrijf als de mac dingen niet goed zijn. Die worden zo streng gecontroleerd en houden zich goed aan de richtlijnen.

Ik vraag wel altijd of ze de burger extra goed willen doorbakken.. Je weet maar nooit. Ik denk ook dat zo'n mcflurry geen kwaad kan hoor... Ik heb tenminste nooit iemand gehoord die ziek is geworden van mcflurrys.. Wel van softijs, maar dat is bij mijn weten met name in de zomer...

Ik heb in zwangerschap van joël bijna weekelijks een softijsje gegeten aan het begin van de zwangerschap en aan het eind van de zwangerschap bijna dagelijks omdat hartje zomer was... Merk er niks van...

Dus lise gewoon naar de MC gaan!!! :D

Ik merk ook dat ik hele andere trek heb. Gelukkig niet in de Mac. Maar in appelstroop op brood. Ben normaal helemaal geen broodeter en nu eet ik zo 6 boterhammen op een dag. Met appelstroop...

Ach, het zal er wel bij horen :))

Terug
Bovenaan