Lekkere vakantie gehad?

A

Anoniem

Guest
Hoi Kruimel en Pleun,

Hebben jullie een lekkere vakantie gehad? Ik hoop dat jullie je lekker ontspannen hebben en weer lekker uitgerust zijn.

Kruimeltje, hoe is het ermee? Ik heb je tijdens de laatste wachtdagen echt onwijs gemist. Ik vond en vind het loodzwaar. Gisteren heb ik ineens mijn eerste mega huilbui gehad. Heel de dag zaten de waterlanders al enorm hoog, maar gisteravond kon ik ze echt niet meer tegenhouden. Alle spanning kwam er in een keer uit.
Ik heb nog geen test gedaan, ik durf het gewoon niet . Ik ben erg benieuwd hoe jij je laatste dagen door bent gekomen, maar vooral of je GOED nieuws te vertellen hebt.

Ik hoop het zo voor je, ik ben nog steeds aan het duimen!

Dikke knuffel, Ibbeltje

Hi Ibbeltje,

Oh kun je het nog houden om niet testen?? Kan me ook wel voorstellen dat je nu zo graag zwanger wilt zijn en bang bent voor een negatieve test. Maar lieve schat, de uitkomst staat al vast he. Ik blijf voor je duimen en hoop snel nieuws van je te horen.

Liefs Scorpy

He Ibbeltje,

Veel succes morgen met testen, ik ga voor je duimen !!

knuffel,

Hoi Ibbeltje, was o zoek nar een berichtje van je om je even een hart onder de riem te steken. Hoe gaat het nu met je? Heb je al een afspraak gemaakt in het ziekenhuis? Ik leef met je mee hoor!

Dikke kus van Pleun

Hoi Pleun,

Het gaat iedere dag iets beter, alleen heb ik nog wel mijn sombere momenten. Ik ben nu gewoon zo intens moe en uitgeput. Het blijft maar malen in mijn hoofdje, ik kan er niet zo goed afstand van nemen. Ik moet gewoon van mijn angst af dat het een innestelingsprobleem is en dat het de volgende keren niet gaat lukken. Toevallig heb ik net contact gehad met de verzekering van mijn lieve echtgenoot. Ik zit zelf bij een andere verzekering. Nu blijkt dat als mijn 3 pogingen op zijn, ik over moet stappen naar zijn verzekering en dan krijgen we nog 3 nieuwe pogingen. Het idee dat dat mogelijk is geeft wel weer lucht. Verder heb ik a.s. maandag een telefonisch gesprek met mijn arts. Hopelijk stelt hij mij dan enigszins gerust en kan ik weer met goede moed beginnen aan poging 2.
We zijn er nu heel erg over aan het nadenken om er even een weekje tussenuit te gaan. Ik wil eigenlijk toch nog wel een weekje op wintersport, het wordt dan wel pas maart omdat de voorjaarsvakantie er nu aankomt. Misschien dat dat ook helpt om de boel in mijn hoofdje tot rust te brengen.
Hoe is het nu met jou?

Liefs, Ibbeltje

Terug
Bovenaan